بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران – برزیل ؛ آخرین پرچمدار آسیا زنده می ماند؟

نبرد حساس تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل در والیبال قهرمانی جهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۶
تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در حساس‌ترین بازی خود در مرحله حذفی قهرمانی جهان باید برزیل را مغلوب جاه‌طلبی‌های خود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی والیبال ایران در حساس‌ترین بازی خود در مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان باید برزیل را مغلوب جاه‌طلبی‌های خود کند.

به گزارش پارس فوتبال، این نیمه شب برای مردم ایران آغاز وقت خواب و استراحت نیست، قرار هم نیست که هیچ ایرانی امشب افتتاحیه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را به دیدن بازی حساس ایران و برزیل در مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان ترجیح بدهد. از ساعت 23:45 دقیقه امشب، حساس‌ترین نبرد چند ماه گذشته نسل تازه به پا خواسته والیبال ایران با یکی از قدرت‌های برتر این رشته آغاز خواهد شد، نبردی که برای ملی پوشان ایران حیاتی و فوق‌العاده حیثیتی شده است و آن‌ها برای دفاع از اعتباری که در این مدت برای آن عرق ریخته ‌اند به میدان خواهند رفت و چاره‌ای جز بردن تیم ملی والیبال برزیل هم ندارند.

شروع بد و ادامه خوب تیم ایران در لیگ ملت‌ها با شروع خوب و ادامه نامطمئن در رقابت‌های قهرمانی جهان توقع و انتظارات را از شاگردان بهروز عطایی در مرز امید و ناامیدی نگه داشته است.

تیمی که موفق شده لهستان، آمریکا، اسلونی و صربستان را در لیگ ملت‌ها شکست دهد و در شروع مسابقات قهرمانی جهان تیم سوم المپیک 2020 را هم از دم تیغ بگذراند، برای بردن برزیل باید خودش باشد و هیچ چیز را به قضا و قدر نسپارد.

اگر قدرت دفاعی تیم ملی ایران روی تور نسبت به گذشته کمتر شده است و مهاجمان تیم های رقیب، راحت به امتیاز می رسند، ولی سرویس‌زن‌های قهار و دوست داشتنی ایران می‌توانند شرایط را برای حمله‌وران برزیل سخت کنند. باید از امتیاز اول تا سوت پایان بازی که امیدواریم به نفع مردان ما زده شود، شش دانگ حواس‌مان به ستاره برزیلی‌ها باشد. لئال، ستاره برزیلی‌ها، در صورت رسیدن توپ‌های سالم به رزنده می تواند دردسر زیادی برای ایران ایجاد کند. چاره کار زدن سرویس‌های پرشی و گرفتن ابتکار عمل از حمله‌وران برزیل است.

کاپیتان عبادی‌پور، توخته، اسفندیار، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی همگی از سرویس‌زن‌های خوب ایران و حتی رقابت‌ها هستند که فردا وظیفه سنگینی برابر برزیل با تجربه دارند. سرویس خوب و نرسیدن توپ‌های مورد نیاز رزنده، می‌تواند ما را به مرحله بعدی رقابت‌ها برساند. کافی است به دو تیم ترکیه و ژاپن نگاهی دوباره بندازیم، هر دو تیم نفس‌های آمریکا و فرانسه را به شماره انداختند و مغلوبی سربلند برابر قدرت‌های برتر جهان والیبال بودند. قرار نیست ما امشب کار شدنی را که از بازی اول به دنبال آن هستیم نیمه‌تمام رها کنیم و قرار نیست در جمع هشت تیم برتر جهان نباشیم.

اگر روز، روز ایرانی‌ها باشد و توپ والیبال سر ناسازگاری با این تیم جوان و دوست داشتنی نداشته باشد، برزیل به پای دفاع توپ و تور از اعتبار این نسل، قربانی خواهد شد. بهروز عطایی برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی جهان تنها یک قدم فاصله خواهد داشت.

مردم والیبال‌دوست ایران خواب شبانگاهی را امشب فدای دیدن بازی نسلی خواهد کرد که ستاره محور نیست و پای اعتباری که برای خودش ساخته تا امتیاز آخر می‌جنگد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *