بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین سرمربی پیشین پرسپولیس به برد گل محمدی مقابل هوادار + سند

مظاهر رحیم پور ، مربی بدنساز پیشین پرسپولیس و فعلی هوادار : تیم ما به ۸۰ درصد تیم ملی باخت ؛ پرسپولیس ۸۰ درصد تیم ملی بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۵۲


مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز این فصل هوادار و فصل گذشته پرسپولیس به شکست ۳ بر یک تیمش برابر سرخ‌های پایتخت واکنش خاصی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مظاهر رحیم‌پورمظاهر رحیم پور، مربی بدنساز این فصل هوادار و فصل گذشته پرسپولیس پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر سرخ‌های پایتخت اظهار کرد:

به پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما در حال بازی با تیم ملی بودیم و این پرسپولیس، ۸۰ درصد تیم ملی بود. بازیکنان ما شروع خوبی داشتند اما به تجربه پرسپولیسی‌ها باختیم.

مظاهر رحیم پور درباره این که آیا مشکل بدنسازی پارسال پرسپولیس او بوده یا نه، عنوان کرد:

من همیشه به یحیی احترام می‌گذارم و خاطرات خوبی از جمله تجربه فینال آسیا را دارم و هر تصمیمی ایشان بگیرد، مجاز است. همیشه باید به سرمربی احترام گذاشت و انتخاب با ایشان است. گذشته را فراموش نکنید که اتفاقاتی که در قطر، هند و در فینال آسیا رخ داد. من هوادار این تیم بودم و بعدا مربی این تیم شدم. نمی‌خواهم بیشتر حرف بزنم.

رحیم‌پور در خصوص پوستر باشگاه هوادار که عکس او و فنایی را برای پیش‌بازی زده بود، توضیح داد:

من نمی‌توانم در این خصوص چیزی بگویم زیرا حیطه وظایف من نیست و من در خصوص مسائل فنی و بدنی می‌توانم اظهار نظر کنم‌ ولی به هر حال این‌ها انگیزه است. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. بازیکنان ما هم در ادامه بهتر می‌شوند و امیدوارم رتبه خوبی را در این فصل کسب کنند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *