بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کاسمیرو در بن بست ؛ از اینجا رانده ، از آنجا مانده

نیمکت نشینی مجدد کارلوس کاسمیرو در منچستریونایتد در دیدار با آرسنال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۵
نیمکت نشینی مجدد کارلوس کاسمیرو در منچستریونایتد در دیدار با آرسنال

کارلوس کاسمیرو در بازی برابر آرسنال بازهم روی نیمکت منچستریونایتد بود و انگار که او کار دشواری برای رسیدن به ترکیب ثابت شیاطین سرخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کاسمیرو در بازی روز گذشته برابر آرسنال بازهم روی نیمکت منچستریونایتد بود و به نظر می‌رسد که او کار دشواری برای رسیدن به ترکیب ثابت شیاطین سرخ داد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد روز گذشته موفق شد در اولدترافورد، 3-1 بر آرسنال پیروز شود. این چهارمین پیروزی متوالی شیاطین سرخ پس از دو شکست ابتدای فصل بود. در این بازی کاسمیرو خرید 70 میلیون یورویی یونایتد، بازهم کار را از روی نیمکت شروع کرد. یونایتد برای تقویت خط میانی خود ستاره برزیلی رئال را خرید اما او هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش از ابتدا به میدان برود. کاسمیرو از دقیقه 80 بازی وارد زمین شد. اسکات مک تامینی همچنان هافبک دفاعی ثابت یونایتد است.

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی و در مورد سومین نیمکت‌نشینی متوالی کارلوس کاسمیرو گفت:

کاسمیرو تازه به تیم اضافه شده و باید خودش را با سبک بازی یونایتد وفق بدهد. لیگ برتر انگلیس متفاوت با لالیگاست ضمن اینکه اسکات مک تامینی هم این روزها بسیار خوب بازی می‌کند.

بر خلاف کاسمیرو، دیگر ستاره برزیلی جدید یونایتد یعنی آنتونی، کار را از ابتدا شروع کرد و توانست گل اول یونایتد را نیز بزند. شاید تفاوت آنتونی با کاسمیرو در این باشد که تن‌هاخ شخصا برای خرید آنتونی از آژاکس اصرار داشت ولی کاسمیرو خرید مدیران باشگاه بود. در حال حاضر، به نظر می رسد که کاسمیرو کار دشواری برای رسیدن به ترکیب ثابت یونایتد داشته باشد چرا که مک تامینی خوب بازی می کند و اعتماد تن هاخ را نیز با خود دارد. کاسمیرو، شاید خیلی زود به خاطر جدایی از رئال مادرید پشیمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *