بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شیوخ دبی نشین به دنبال خرید منچستریونایتد

ادعای دیلی میل ؛ شیوخ دُبی یکی از مدعیان اصلی خرید سهام منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۴
ادعای دیلی میل ؛ شیوخ دُبی یکی از مدعیان اصلی خرید سهام منچستریونایتد

مالکان منچستریونایتد در فکر فروش سهام این باشگاه انگلیسی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مالکان آمریکایی منچستریونایتد یعنی خانواده گلیزر به نظر می‌رسد به طور جدی‌تری به فکر فروش این باشگاه افتاده‌اند، این در حالی است که پیش از محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان سعودی و سِر جیم رتکلیف ثروتمندترین مرد انگلیس هم نسبت به خرید این باشگاه ابراز علاقه کرده بودند. گلیزرها در سال 2003 باشگاه منچستریونایتد را به‌ ازای 790 میلیون پوند خریدند.

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» حالا خبر می‌دهد که خانواده گلیزر روی باشگاه منچستریونایتد قیمتی 3.75 میلیارد پوندی گذاشته‌اند و همین می‌تواند علاقه شیوخ اماراتی را برای خرید سهام این باشگاه انگلیسی جلب کند که تاکنون مالکیت باشگاهی را در لیگ برتر انگلیس نداشته‌اند. البته باید دید که آیا چنین رقمی خوشایند جیم رتکلیف هست یا خیر، کسی که هوادار من‌یونایتد است و اخیراً پیشنهادش برای خرید سهام باشگاه چلسی به نتیجه نرسید.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی؛ ممکن است خریدار باشگاه منچستریونایتد یک صندوق سرمایه‌گذاری مستقل مانند دُبی باشد که هنوز از ابوظبی (مالکان باشگاه منچسترسیتی) و عربستان سعودی (مالکان باشگاه نیوکاسل) برای اضافه کردن یک باشگاه لیگ برتری به مجموعه خود، پیروی نکرده است. شایعه شده است که شیوخ دُبی یکی از مدعیان اصلی خرید سهام منچستریونایتد هستند.

منچستریونایتد که در این تابستان در بین باشگاه‌های لیگ برتری انگیس بعد از چلسی (278.4 میلیون پوند) بیشترین هزینه را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی انجام داد و 227.4 میلیون پوند صرف خریدهای جدید کردند، شروع نسبتاً خوبی در فصل جاری با اریک تن‌هاخ داشته‌اند و پس از دو شکست متوالی در آغاز، چهار بازی اخیر خود را با برد پشت‌سر گذشته‌اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *