بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به ساپینتو

صادق ورمزیار : ریکاردو ساپینتو بداند استقلال با جا‌بجایی زیاد هماهنگ نمی‌ شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۴
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : ساپینتو هم بداند با جابجایی زیاد بازیکنان در هر بازی، هماهنگی صورت نمی‌گیرد و جایگزین کردن تفکرات دفاعی نیاز به زمان خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

استقلال در این چهار هفته، حرکت سینوسی داشته است که تا حدودی می‌توانیم بگوییم به دلیل یکسری از مشکلاتی مثل عدم شناخت سرمربی از بازیکنان و فضای فوتبال ایران اتفاق افتاده است. ناهماهنگی و استرسی که در همه تیم‌ها برای کسب نتیجه در هفته‌های ابتدایی وجود دارد، از جمله دلایلی است که باعث عدم نتیجه‌گیری می‌شود. باید استقلال را در هفته‌های پیش رو دید و سپس قضاوت کرد.

وی در واکنش به اینکه ریکاردو ساپینتو اعتقاد دارد آبی‌پوشان فصل گذشته بیشتر دفاع می‌کردند، اما تفکر او ارائه بازی هجومی است، خاطرنشان کرد:

قطعاً هر مربی که می‌آید، استراتژی خودش را دارد. همه اینها برمی‌گردد به اینکه چه مدت زمانی تیم را در اختیار داشته باشد. ساپینتو تیم را دیر در اختیار گرفت و تنها در اردوی ترکیه بازیکنان را زیر نظر داشت. پس از بازگشت از ترکیه، دوباره نفرات جدید اضافه شدند و تا افکار او پیاده شود زمان می‌برد. ساپینتو هم بداند با جابجایی زیاد بازیکنان در هر بازی، هماهنگی صورت نمی‌گیرد. در مجموع، اینکه مربی بخواهد افکار دفاعی را از تیم دور کرده و تفکرات دفاعی را جایگزین کند، نیاز به زمان خواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به رفتن شیخ دیاباته به پرسپولیس و اینکه آیا ممکن است زوج مهدی قایدی و کوین یامگا موفق‌تر از زوج قایدی با دیاباته در زمان استقلال شود، گفت:

خود قایدی باید به شرایط آرمانی برسد تا بتواند در زمین کامل بازی کند. حتماً قایدی در شرایط ایده‌آل قرار ندارد که ساپینتو به‌طور کامل از او استفاده نمی‌کند. دیاباته بازیکن چارچوب‌شناسی بود، اما یامگا بازیکنی سرعتی است و حفظ توپ خوبی دارد. فکر می‌کنم زوج قایدی و یامگا در هفته‌های آینده جواب بدهد. همچنین تقابل زوج قایدی و یامگا با دیاباته در دربی جذاب و تماشایی خواهد بود، فقط امیدوارم همه آنها تا زمان دربی آماده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *