بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب ژوزه مورینیو به شکست سنگین رم

ژوزه مورینیو : یک باخت 0-4 بهتر از چهار باخت 0-1 است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۴۶
ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی رم، می‌گوید شکست سنگین 0-4 برابر اودینزه را به چهار باخت 0-1 ترجیح می‌دهد و این گونه باخت تیمش را توجیه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی رم، می‌گوید شکست سنگین 0-4 برابر اودینزه را به چهار باخت 0-1 ترجیح می‌دهد.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد.

این نتیجه‌ای شوکه کننده برای این تیم و فوتبال‌دوستان بود، چرا که جالوروسی در حالی قدم به این بازی گذاشت که به صورت مشترک با آتالانتا در صدر جدول قرار داشت و تنها یک گل دریافت کرده بود.

ژوزه مورینیو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

این بازی دشواری بود. ما حریف سختی داشتیم که می‌دانست چطور باید در این سبک دیدارها بازی کند. شما نمی‌توانید در این بازی‌ها عقب بیفتید، در غیر این صورت آنها به خوبی دفاع می‌کنند، ضدحمله می‌زنند، ضربان بازی را در دست می‌گیرند، به تمرکز تاکتیکی می‌رسند و اگر شما عقب باشید، به دردسر افتاده‌اید.

سرمربی رم با اشاره به توانایی تیم حریف روی ضد حملات اظهار داشت:

ما در اوایل بازی شانس خوبی با پائولو دیبالا داشتیم، بازیکنی که جدای از نتیجه بازی از نظر من بهترین بازیکن زمین بود. اما پس از همین موقعیت بود که بازی کاملا به دست حریف افتاد. هربار اودینزه ضدحمله می‌زد، ما گل می‌خوردیم.

او درباره عملکرد داور در این بازی اضافه کرد:

شانس‌های ما یک ضربه سر بود که از روی تیرک رد شد و پنالتی احتمالی که شاید روی موقعیت آفساید به دست می‌آمد وقتی شما 0-4 شکست خوردید، حق ندارید درباره داوری حرف بزنید. این قانون من است.

این مربی پرتغالی با ابراز ناراحتی از نتیجه بازی ادامه داد:

باید بگویم که در هر حال ترجیح می‌دهم یک بازی را 0-4 ببازم تا این که چهار بازی را 0-1 ببازم چون در نهایت فقط سه امتیاز از دست داده‌ام، نه دوازده امتیاز. هضم این شکست برای ما و هواداران سخت است اما زندگی همین است. روز پنج‌شنبه بازی دیگری داریم و باید پیش برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *