بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شادی عجیب استیون جرارد ؛ شلوغ کن و سریع بنشین! + عکس

شادی جالب استیون جرارد پس از گل استون ویلا به منچسترسیتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۰۶
استیون جرارد

شادی بعد از گل استیون جرارد سرمربی استون‌ویلا، بعد از گلی که تیمش مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند؛ مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شادی بعد از گل استیون جرارد سرمربی استون‌ویلا، بعد از گلی که تیمش مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند؛ مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، استون‌ویلا امشب در بازی خانگی مقابل منچسترسیتی موفق شد حریف قدرتمندش را 1-1 متوقف کند. استیون جرارد اسطوره لیورپول و سرمربی استون‌ویلا، بعد از تک‌گل تیمش شادی عجیبی کرد که باعث شده او بلافاصله به سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

بعد از هت‌تریک‌های پیاپی ارلینگ هالند برای سیتی در بازی‌های اخیر، خیلی‌ها انتظار داشتند شاگردان گواردیولا به راحتی از پس استون‌‌ویلا برآمده و سه امتیاز این بازی را به‌دست آورند. با اینکه ستاره نروژی در این بازی هم برای سیتی گلزنی کرد ولی شاگردان جرارد موفق شدند تنها شانس گلزنی خود را وارد دروازه سیتی کنند تا این بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

استیون جرارد

استیون جرارد

وقتی گل ویلا توسط بیلی به ثمر رسید استادیوم ویلاپارک از شادی منفجر شد. جو ورزشگاه روی نیمکت استون‌ویلا هم تاثیر گذار بود.

استیون جرارد که در طول مسابقه با چهره‌ای خونسرد بازی را تماشا می‌کرد کنترل خود را از دست داد و شادی پرشوری به نمایش گذاشت. اما اسطوره لیورپول ناگهان خودش را کنترل کرده و با توقفی ناگهانی به سمت نیمکت برگشته و سر جایش نشست. او حتی سعی می‌کرد دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان ذخیره را به نشستن روی نیمکت و آرامش دعوت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *