بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استون ویلا 1 – 1 منچسترسیتی ؛ این بار گلزنی هالند خوش یمن نبود + عکس

توقف منچسترسیتی در خانه استون ویلاد در شب گلزنی ارلینگ هالند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۱۵
توقف منچسترسیتی در خانه استون ویلاد در شب گلزنی ارلینگ هالند

منچسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر در خانه استون‌ویلا به مصاف این تیم رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر در خانه استون‌ ویلا به مصاف این تیم رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی که از پنج بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر تنها دو امتیاز از دست داده بود؛ در هفته ششم راهی بیرمنگام شد تا در یک بازی خارج از خانه به مصاف استون‌ویلا برود. سیتی بعد از درخشش در دیدار هفته گذشته مقابل ناتینگهام فارست و پیروزی 6-0 امیدوار بود بتواند روند پیروزی‌های قاطع خود را ادامه دهد.

سیتی بازی را با اشتهایی بیشتر از ویلا شروع کرد و در دقایق اولیه دی‌بروینه پاس خود را برای گوندوگان فراهم کرد که شوت او راهی به درون دروازه حریف نداشت. سیتی در دقایق بعدی هم تیم برتر میدان بود هر چند نتوانست فرصتی صد در صدی روی دروازه استون ویلا خلق کند. در دقیقه 38 استون‌ویلا روی یک ضدحمله فرصت داشت دروازه سیتی را باز کند اما توپ با برخورد به استونز به بیرون رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

سیتی نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و بعد از پنج دقیقه به گل رسید و ارلینگ هالند دهمین گل فصل خود را در ششمین بازی تیمش به ثمر رساند تا بن‌بست بازی را بشکند. دی‌بروینه معمار این گل بود و با یک سانتر زیبا از سمت راست هالند را صاحب توپ کرد تا او با ضربه‌ای راحت دروازه ویلا را باز کند.

هالند در دقیقه 64 فرصت دیگری برای گلزنی داشت که دروازه‌بان ویلا با مهاری خوب مانع از به ثمر رسیدن دومین گل سیتی شود. در ادامه بازی دی‌بروینه چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که هیچکدام به ثمر نرسید تا سیتی همچنان با اختلاف یک گل پیشتاز مسابقه باشد.

توقف منچسترسیتی در خانه استون ویلاد در شب گلزنی ارلینگ هالند

در دقیقه 74 اما استون‌ویلا با گلی زیبا به بازی برگشت. جیکوب رمزی توپ را به لئون بیلی رساند تا او با شوتی زیبا با پای چپ دروازه ادرسون را باز کند. رمزی با دیدی خوب فرار بیلی و جا ماندن کانسلو را مشاهده کرد و با پاسی زیبا توپ را به این ستاره جامائیکایی رساند تا او با ضربه‌ای تماشایی بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی منچسترسیتی تیم برتر میدان بود ولی نتوانست موقعیتی صد در صدی خلق کند. در دقیقه 90+1 فیل فودن یک فرصت عالی برای گلزنی به‌دست آورد که با مهار فوق‌العاده مارتینز، دروازه‌بان ویلا، توپ راهی به درون دروازه پیدا نکرد. توپ در بازگشت به کانسلو رسید ولی او در آفساید قرار داشت.

توقف منچسترسیتی در خانه استون ویلاد در شب گلزنی ارلینگ هالند

بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا تیم پپ گواردیولا با کسب 14 امتیاز از 6 هفته در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. آرسنال که از پنج بازی 15 امتیاز به‌دست آورده صدرنشین است و فردا در مقابل یونایتد این شانس را دارد که فاصله‌اش با سیتی را افزایش دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *