بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عادت مثبت تیم امیر قلعه نویی ؛ روحیه نباختن !

علیرضا علیزاده : این خیلی خوب است که روحیه نباختن هنوز در تیم ما وجود دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵
علیزاده : این خیلی خوب است که روحیه نباختن هنوز در تیم ما وجود دارد

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: این خیلی خوب است که روحیه نباختن هنوز در تیم ما وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا علیزاده در مورد شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار داشت:

در 4 هفته اول بازی‌هایمان سخت بود. البته با یارگیری‌هایی که تیم‌ها کرده‌اند امسال همه بازی‌ها سخت است. تیم‌هایی هم که از لیگ یک آمده‌اند، تیم‌های خیلی خوب و دونده‌ای هستند. در هیچ هفته‌ای کارمان آسان نیست اما امیدوارم در بازی این هفته مقابل ملوان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و مساوی‌های پیاپی در بازی‌های قبلی را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به اینکه در سه مساوی پشت سر هم شانس برد داشته‌اند اما موقعیت‌ها با بدشانسی از دست رفته، گفت:

مقابل سپاهان، آن‌هایی که بازی را دیدند می‌دانند حقمان برد بود و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی فوتبال همین است. توپ‌های ما گل نشد و روی دو ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم. با اینحال توانستیم به بازی برگردیم که نبازیم. مقابل مس کرمان هم طبق آمار تیم ما بالاترین میانگین موقعیت گل را ایجاد کرد خیلی خوب موقعیت سازی کردیم اما مقداری بی دقتی و بدشانسی داشتیم. در این بازی هم روی دو صحنه غافلگیر شدیم. باید این ضعفمان را هم زودتر برطرف کنیم که وقتی به تیم حریف فشار می‌آوریم، گل نخوریم.

علیزاده در مورد اینکه گل گهر دو بازی باخته را در دقایق آخر به تساوی کشانده و حالا این نگاه به تیم امیر قلعه‌نویی وجود دارد که تا آخرین ثانیه هر مسابقه می‌جنگد، عنوان کرد:

این خیلی خوب است که روحیه نباختن هنوز در تیم ما وجود دارد. سال قبل هم فقط دو بازی شکست خوردیم. یک بازی با استقلال بود که به آن شکل پنالتی گرفتند. یک بازی هم مقابل فولاد در سیرجان بود که ما از دقیقه پانزده، 10نفره شدیم. 8 هفته آخر فصل قبل را نباختیم و امسال هم 4 هفته، این یک نشانه خوب است ولی همیشه هم اینطور نیست که دقایق آخر توپ‌هایمان گل شود و بتوانیم بازی را برگردانیم. باید از همان دقایق ابتدایی به گل برسیم که اواخر بازی به مشکل نخوریم.

هافبک گل گهر در خصوص اینکه تا به حال 4 هفته سنگین شامل بازی با تراکتور، سپاهان و 2 دربی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت:

همانطور که گفتم بازی آسانی نداریم. تیم‌های تازه وارد هم به خوبی امتیاز جمع می‌کنند ولی به هرحال به نسبت بقیه تیم‌ها واقعا قرعه سختی در هفته‌های اول داریم. هنوز تیم‌ها آنطور که باید و شاید شکل نگرفته‌اند ولی فشار بازی‌ها خیلی برای ما زیاد بود. تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان تیم‌های خیلی خوبی هستند. مس کرمان هم تیم خوبی بود ولی با اینحال اگر توپ‌هایمان گل می‌شد این اتفاق نمی افتاد که کارمان به دقایق آخر برسد. حتی می‌توانستیم نیمه اول را چهار بر صفر تمام کنیم. ملوان هم حریف سرسختی خواهد بود اما ان‌شاالله این هفته شرایط طوری رقم بخورد که سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شرایط خودش و اینکه به نظر می‌رسد حالا تبدیل به مهره‌ای قابل اتکا در گل گهر تبدیل شده، اظهار داشت:

خداراشکر شرایط خوبی دارم. در این سه سال کادرفنی به من اطمینان داشته، امیدوارم این روند را ادامه بدهم و برای تیم مثمر ثمر باشم. امسال بازیکنان خوب و با کیفیت به ما اضافه شده‌اند اما برای جا افتادن و هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. قطعا وقتی آن‌ها به شرایط ایده‌آل برسند، شرایط تیم هم خیلی بهتر خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *