بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلیپ سوپر گل های ستاره جدید پرسپولیس به تیم رونالدو و مسی + سند

کلیپ گل های شیخ دیاباته به یوونتوس و پاری سن ژرمن

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸


شیخ دیاباته مهاجم جدید اهل مالی تیم پرسپولیس در کارنامه خود سابقه چهار بار گلزنی به پاری سن ژرمن و همچنین دبل مقابل یوونتوس را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم 34 ساله که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را دارد، پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق در خارج از کشور، پس از ورود به ایران رسما به جمع سرخپوشان ملحق شد.

شیخ دیاباته که با استقلال موفق شد کفش طلای فوتبال ایران را به دست بیاورد، در حالی به پرسپولیس پیوست که فصل گذشته در تیم الغرافه شاگرد آندره استراماچونی ایتالیایی و هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران بود و عملکرد خوبی را در لیگ ستارگان قطر از خود به جای گذاشت.

با این حال شیخ عمده شهرت خود را از دوران شروع فوتبالش و درخشش با نانسی، بوردو، متز و… در فرانسه به دست آورد و در ادامه یک فصل درخشان را با بنونتو در لیگ سری آ تجربه کرد و هشت گل در لیگ ایتالیا به ثمر رساند.

از معروف ترین گل های این مهاجم اهل مالی می توان به دو گلی که به یوونتوس و چهار گلی که به پاری سن ژرمن به ثمر رساند اشاره کرد که در ادامه این خبر خلاصه ای از این گل هارا تماشا خواهید کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *