بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پای حسین طیبی در اسپانیا به گل باز شد + عکس

گلزنی حسین طیبی برای تیم فوتسال پالما اسپانیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۹
حسین طیبی

حسین طیبی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال پالما لسپانیا در جریان دیدار با فرول گلزنی کرد. او یکی از دو ایرانی این تیم اسپانیایی محسوب می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین طیبی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا در جریان دیدار با فرول گلزنی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتسال پالما که دو بازیکن ایرانی به خدمت گرفته و خود را آماده فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگا ناسیونال اسپانیا می‌کند، با انجام سه دیدار تدارکاتی که حسین طیبی را دراختیار داشت، به استقبال تورنمنت پیش‌فصل خواهد رفت.

حسین طیبی که سال گذشته سومین گلزن برتر لیگ برتر فوتسال پرتغال بود، در بدو ورود به پالما اسپانیا و حضور در دیدار تدارکاتی این تیم مقابل فرول، موفق شد در دقیقه ۴ گلزنی کند و در یک مسابقه تدارکاتی دیگر هم پاس گل بدهد.

تیم فوتسال پالما اسپانیا در حالی که طیبی را در اختیار داشت، تاکنون سه مسابقه تدارکاتی برگزار کرده که یک برد، یک مساوی و یک شکست را تجربه کرده ولی در این سه دیدار دوستانه مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی خود را در اختیار نداشته است.

طیبی پس از شرایط خوبی که طی سالیان گذشته تجربه حضور موفق در لیگ‌های روسیه، قزاقستان و پرتغال را داشته و در زمان عضویت در غیرت به آقای گلی و نایب‌قهرمانی اروپا نیز رسیده، امید زیادی دارد در لیگا ناسیونال اسپانیا هم جایگاه خوبی همراه با پالما به دست بیاورد و در رقابت با بارسلونا موفق باشند.

حسین طیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *