بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام ستاره پرسپولیس به سرمربی تیم ملی

عملکرد عالی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

تاکنون هیچ بازیکنی موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس بعد از برتری مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشین لیگ شد و خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل معرفی کرد. نکته قابل توجه پرسپولیس در این فصل گل نخوردن این تیم است و یحیی نشان داد پاشنه آشیل تیمش در فصل گذشته را به خوبی شناخته و آن را ترمیم کرده است.

پرسپولیس در ۴ بازی ابتدایی خود هیچ گلی دریافت نکرد تا مشخص شود خط دفاعی و دروازه بان این تیم به خوبی وظایفشان را انجام دادند. بعد از جذب بازیکنان مختلف در تابستان توسط پرسپولیس، خیلی ها معتقد بودند علیرضا بیرانوند بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات بوده و حتی در اکثر نظرسنجی ها هم بیرانوند این عنوان را بدست آورد.

علیرضا بعد از ۲ فصل حضور در فوتبال اروپا، دوباره به ایران برگشته تا در سال منتهی به جام جهانی خودی نشان دهد و دوباره به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل شود. بیرانوند در ۴ دیدار اول لیگ کلین شیت کرد و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت. نکته جالب در این خصوص این است که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، روحیه و اعتماد به نفس این تیم هم بالاتر رفته و این موضوع کاملا مشخص است. بیرانوند با این نمایش های مطمئن در پرسپولیس و گل نخوردن هایش یک پیام واضح هم برای دراگان اسکوچیچ دارد.

دروازه بان پرسپولیس با این عملکرد به سرمربی تیم ملی نشان می دهد شماره یک او در جام جهانی خواهد بود و سرمربی کروات هم بعید است با حضور بیرانوند در تیمش، به گلر دیگری برای قراردادن در چارچوب دروازه تیم ملی فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *