بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری سنگین ستاره استقلالی پس از شکست پرسپولیس + سند

میثم مجیدی ، بازیکن آلومینیوم اراک : ما نشان دادیم که خیلی خوب بلدیم پرسپولیس را مقابل هوادارانش شکست دهیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰


میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید ما نشان دادیم که پرسپولیس را خیلی خوب بلدیم مقابل هوادارانش شکست دهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد:

بازی خوبی بود. ما آمده بودیم تا پیروز میدان شویم و هدف ما بردن پرسپولیس بود. ما نشان دادیم که خوب بلدیم که پرسپولیس را شکست دهیم. به نظر من بردن این تیم مقابل هوادارانش کار بسیار سختی است اما تیم ما این کار را به خوبی انجام داد.

او درباره عملکرد داوری گفت:

داوری برای هر دو تیم بوده است و اتفاقات داوری در همه بازی‌ها وجود دارد. ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و امکان دارد داوران اشتباه کند اما تمرکز ما روی کار خودمان بود و توانستیم بازی را ببریم و لایق پیروزی بودیم. امیدوارم تا فینال برویم و حس من این است که حالا می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم.

مجیدی درباره حضور مهدی رحمتی به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک گفت:

از زمانی که آقای رحمتی به تیم آمده است، ۲ برد و یک تساوی کسب کردیم. امروز هم فوتبال خوبی ارائه دادیم و امیدوارم تا پایان فصل به روند خوب خود ادامه دهیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *