بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

والیبال قهرمانی جهان ؛ فرمول و زمان برگزاری مراحل حذفی اعلام شد

آغاز مراحل حذفی والیبال قهرمانی جهان از شنبه 12 شهریور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۹
آغاز مراحل حذفی والیبال قهرمانی جهان از شنبه 12 شهریور

16 تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جهان از روز شنبه 12 شهریور رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

16 تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جهان از روز شنبه 12 شهریور رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی آغاز خواهند کرد.

به گزارش پارس فوتبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2022 که از روز جمعه چهارم شهریور با حضور 24 تیم در شش گروه و در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه نهم شهریور) با برگزاری شش دیدار به پایان می‌رسد.

در پایان این مرحله 16 تیم برتر مسابقات به مرحله یک هشتم‌نهایی صعود می‌کنند که تیم‌های لهستان و اسلوونی فارغ از نتیجه مسابقاتشان در مرحله مقدماتی به عنوان میزبان این مسابقات در جایگاه‌های اول و دوم جدول قرار می‌گیرند. البته لهستان هم اکنون با سه برد و 9 امتیاز موفق به کسب جایگاه نخست شده است.

مرحله یک هشتم‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان نیز به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد که دیدار تیم‌های اول با شانزدهم، چهارم با سیزدهم، پنجم با دوازدهم و هشتم و نهم در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان در دو روز 13 و 15 شهریور (هر روز دو دیدار) برگزار خواهد شد.

همچنین سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی در روزهای 12 و 14 شهریورماه میزبان چهار دیدار این مرحله است که تیم‌های دوم با پانزدهم، سوم با چهارهم، ششم با یازدهم و هفتم با دهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز روزهای چهارشنبه 16 شهریور در لیوبلیانای و پنج‌شنبه 17 شهریور در شهر گلیویس برگزار خواهد شد تا از چهار تیم برتر جهان رونمایی شود و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات خود را روز شنبه 19 شهریور در سالن اسپودک آرنا شهر کاتوویتسه در کشور لهستان (میزبان مرحله مقدماتی) پیگیری کنند.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی نیز روز یکشنبه 20 شهریورماه در همین شهر و سالن برگزار و تیم‌های اول تا سوم معرفی خواهند شد. تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان و در غیاب روسیه پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها به دنبال چهارمین قهرمانی خود در جهان هستند.

تیم ملی والیبال ایران نیز صعودش به این مرحله را قطعی کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “والیبال قهرمانی جهان ؛ فرمول و زمان برگزاری مراحل حذفی اعلام شد”

  1. رضا گفت:
    0
    2

    درمرحله حذفی به تیم خوبی خوردیم واین تیم نوسان زیاددارد.حتی دردورگروهی داشتندبه قطر می باختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *