بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدیه بزرگی که ابراهیم تهامی به گل گهر و قلعه نویی داد + عکس

گل به خودی دقیقه آخری ابراهیم تهامی در دیدار گل گهر و مس کرمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۶
ابراهیم تهامی

ابراهیم تهامی در وقت‌های اضافی مسابقه با یک تکل اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد. او با این گل تیمش را از کسب 3 امتیاز بازی با گل گهر محروم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم تهامی در وقت‌های اضافی مسابقه با یک تکل اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از بازی‌های حساس شب گذشته لیگ برتر در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد؛ جایی که دو تیم مس کرمان و گل‌گهر در یکی از تماشایی‌ترین مسابقات هفته چهارم لیگ بیست و دوم به مصاف هم رفتند. شاگردان حسین‌خانی با دو شکست و یک پیروزی به دربی کرمان رسیده بودند و در سوی دیگر شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از کسب پیروزی در مسابقه اول برابر تراکتور دو مسابقه اخیر مقابل مس رفسنجان و سپاهان را با تساوی پشت سر گذاشتند.

نتیجه مسابقات دو تیم در سه هفته ابتدایی سبب شده بود که هم نارنجی‌پوشان کرمانی در اولین حضورشان در ورزشگاه باهنر که با حضور هواداران برگزار می‌شد به دنبال پیروزی باشند و هم گل‌گهر که در تمام مسابقات با اندیشه کسب پیروزی پا به میدان می‌گذارد.

این مسابقه برخلاف جریان بازی با گل عارف رستمی در دقایق پایانی نیمه اول به سود مس دنبال شد ولی در وقت های اضافی نیمه اول مرتضی تبریزی گل تساوی را روی پاس دیدنی محمد خدابنده لو ثبت کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

بازی جذاب و سریع دو نماینده استان کرمان در نیمه دوم هم پرحادثه و پربرخورد بود و باز هم مس کرمان بود که اینبار روی ضربه ایستگاهی عارف رستمی با حضور به موقع شروین بزرگ روی تیرک اول دروازه گل‌گهر موفق به ثبت گل دوم در دقیقه 70 شد.

ابراهیم تهامی

این اشتباه در حالی صورت گرفت که مهاجمین گل گهر فرصت مناسبی برای گلزنی نداشتند و اگر تهامی دخالت نمی کرد شاید مس کرمان می‌توانست دومین پیروزی متوالی را در بازی‌های خانگی پس از شکست سه بر صفر پیکان به دست بیاورد.

پس از این گل شاگردان امیر قلعه‌نویی تمام تلاش‌شان را برای باز کردن دروازه میزبان که لایه‌های دفاعی خود را بیشتر هم کرده بود افزایش دادند ولی تا پایان وقت معمول مسابقه موفق به این کار نشدند تا در نهایت و در شرایطی که داور مسابقه 6 دقیقه وقت اضافه گرفته بود، ارسال بهنام برزای روی تیرک اول مس کرمان در دومین دقیقه وقت تلف شده به گل منجر شود.

در این صحنه همانطور که تصاویر ثبت شده عکاس مسابقه نشان می‌دهد تهامی برای دفع کردن توپ تکل زد که البته اقدام او برای دور کردن توپ موفقیت آمیز نبود و ارسال بهنام برزای مدافع راست گل‌گهری‌ها که پس از ورود به زمین به جای تیکدری بارها اقدام به ارسال کرده بود، با اشتباه دفاع حریف به گل تساوی گل‌گهری‌ها تبدیل شود و نیمکت این تیم را از جا بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *