بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال در انزلی ؛ وقتی مازیار زارع تیم ملوان را بیرون کشید! + عکس

بیرون کشیدن ملوان از بازی با ذوب آهن توسط مازیار زارع پس از اعلام پنالتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۵۷
مازیار زارع

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان لحظات عجیبی را در بازی با ذوب‌آهن برای تیمش رقم زد. او به نشانه اعتراض به اعلام پنالتی تیمش را از زمین بیرون کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان لحظات عجیبی را در بازی با ذوب‌ آهن برای تیمش رقم زد.

به گزارش پارس فوتبال، در دیدار تیمهای ملوان و ذوب آهن، یک پنالتی به سود تیم میهمان اعلام شد که برخلاف دیدگاه ذوب‌آهنی‌ها؛ هواداران، کادرفنی و بازیکنان ملوان اعتقاد داشتند که داور اشتباه کرده و نباید پنالتی می‌گرفت.

در این لحظه بود که مازیار زارع تیمش را بیرون کشید و حاضر به ادامه مسابقه نبود. او به ناظر و داور مسابقه با فریادهای بلندش تاکید می‌کرد که خطا روی دروازه‌بانش انجام شده و نباید پنالتی اعلام می‌شد.

زارع در نشست خبری نیز در این خصوص گفت: همانطور که باید من خودم را قوی کنم، داور نیز باید خودش را قوی‌ کند زیرا من این داور را خیلی وقت بود که ندیدم. دیشب دو بار انتخابات ما لغو و دوباره برگزار شد، چه برسد این که انتظار داشته باشیم VAR بیاید. داور لج کرده بود و به نظرم نباید با سرنوشت یک شهر و یک تیم اینگونه بازی کرد. تصمیم‌های کوچک داور هم ما را عصبی خواهد کرد. در صحنه پنالتی، خطا روی دروازه‌بان ما بود.

سرمربی ملوان به شدت نسبت به داور اعتراض می‌کرد و قصد داشت بازی را هم ادامه ندهد و به این شکل 8 دقیقه از زمان بازی را تلف کرد اما در بازگشت به کار، آرمان قاسمی موفق شد دروازه تیم او را از روی نقطه پنالتی باز کند.

مازیار زارع

ملوان در این بازی نمایش شایسته‌ای به عنوان یک تیم صعود کرده داشت و با حمایت هوادارانش موفق شد باخت 1-0 را با تساوی یک بر یک عوض کند؛ البته آنها خوش شانس هم بودند که شوت اسلامی به تیرک دروازه این تیم خورد و در ادامه هم صادقی دروازه را نجات داد تا به این شکل از شکست فرار کنند.

این یک امتیاز می‌تواند شروعی برای مازیار زارع باشد تا تیمش را به بالای جدول بکشاند و از کابوس تکرار سرنوشت فجرسپاسی فرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *