بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب یورگن کلوپ درباره خرید احتمالی لیورپول در نقل و انتقالات

یورگن کلوپ : کار جذب بازیکن جدید در این مقطع بسیار دشوار است،

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۳
یورگن کلوپ در لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، احتمال خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی را رد نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، احتمال خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی را رد نکرد.

به گزارش پارس فوتبال، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال یک هافبک جدید به لیورپول شنیده شده و مصدومیت بازیکنان این تیم، مرسی سایدی ها را مجاب به تقویت ترکیب کرده است. در نشست خبری پیش از دیدار برابر نیوکسل یورگن کلوپ مدعی شد از اینکه پنجره تابستانی در حال تمام شدن است، خوشحال بوده و او دیگر می تواند فقط روی تیمش تمرکز کند.

یورگن کلوپ گفت:

برتری مقابل بورنموث با 9 گل نتیجه دیوانه کننده ای بود و در نهایت اعدادی که روی اسکوربورد ثبت شد واقعا عجیب و غریب بود. معمولا چنین نتیجه ای رقم نمی خورد و به دلیل کیفیت حریفان دیگر احتمالا به ندرت شاهد رقم خوردن چنین نتایجی خواهیم بود. ما خودمان دوباره انتظار رخ دادن چنین اتفاقی را در ادامه فصل نداریم. اما هدف تیم این است که به همین روشِ بازی ادامه بدهیم. البته در گذشته نیز با همین سبک بازی می کردیم، اما نمی توانستیم 9 بار دروازه حریف را باز کنیم.

احتمال جذب هافبک جدید؟ هنوز زمان کمی تا پایان پنجره تابستانی وجود دارد، اما وقتی مهلت تمام شد و صرف نظر از احتمال جذب بازیکن جدید، من واقعا خوشحالم که پنجره تابستانی بسته شده و ما فقط می توانیم روی تیم خود تمرکز کرده و با شرایط فعلی خودمان روبرو شویم. هر چه به پایان پنجره تابستانی نزدیک ‌تر شویم، این گونه به نظر می‌رسد که بازیکن جدید به لیورپول نمی آیند.

شرایط اینگونه است و من نیز نمی ‌توانم اسم بازیکنان مد نظرمان را به شما بگویم. هواداران ما در رسانه های اجتماعی فعال هستند و آنها نیز می توانند دست از این کار بردارند، زیرا ما همین حالا نیز تیم خوبی داریم. البته ما استعدادهای فوق العاده و فراوانی در رختکن داریم و بازیکنان بااستعداد زیادی در تیم حضور دارند.

البته کار جذب بازیکن جدید در این مقطع بسیار دشوار است، زیرا قطعا معدود بازیکنانی وجود دارند که برای بازی در لیورپول مناسب باشند. همچنین مشکلات متفاوتی وجود دارد و یکی از آنها این است که باشگاه‌ها دیگر نمی‌ خواهند بازیکنان خود را بفروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *