بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما باورنکردنی ؛ بازیکنان یونایتد راضی به رفتن کریستیانو رونالدو

رضایت بازیکنان منچستریونایتد از جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۱
کریستیانو رونالدو

حواشی پیرامون تصمیم رونالدو برای ترک منچستریونایتد در فاصله یک سال پس از بازگشت به این باشگاه همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان منچستریونایتد از تصمیم کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، برای جدایی از این باشگاه راضی هستند.

به گزارش پارس فوتبال، حواشی پیرامون تصمیم کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد در فاصله یک سال پس از بازگشت به این باشگاه همچنان ادامه دارد.

عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان دلیل اصلی این بازیکن پرتغالی برای جدایی از یونایتد است، چرا که او دوست دارد در سال‌های پایانی فوتبالش در این رقابت‌های مهم که بسیاری از رکوردهایش به نام اوست حضور داشته باشد.

اما ژرژ مندس، مدیر برنامه او، تا به حال موفق نشده است با هیچ باشگاهی برای انتقال این ستاره یونایتد به توافق برسد و این در حالی است که تنها دو روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است.

در حالی که اریک تن‌هاخ در مصاحبه‌های اخیرش بارها روی این موضوع تاکید کرده است که حساب ویژه‌ای روی رونالدو باز می‌کند و به حضور او در تیمش احتیاج دارد اما حالا ESPN مدعی شده است که هم تیمی‌های این بازیکن از جدایی او چندان ناراحت نیستند.

به نظر می‌رسد که اعضای رختکن یونایتد از حواشی ایجاد شده پیرامون تصمیم او برای جدایی از این باشگاه و همچنین رفتار این بازیکن چندان راضی نیستند و همین باعث شده است که آنها از ترک این باشگاه از سوی این ستاره پرتغالی استقبال کنند.

رونالدو در دو بازی اخیر برابر لیورپول و ساوتهمپتون روی نیمکت قرار داشت و شیاطین سرخ موفق شدند سه امتیاز هر دو بازی را پس از کسب دو شکست در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر به دست آورند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *