بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از پیراهن دو مدعی جام جهانی 2022 + عکس

پیراهن های تیم های ملی اسپانیا و آرژانتین در جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۸
جام جهانی 2022

کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی 2022 در قطر باقی مانده و تیم های بزرگ فوتبال جهان یکی یکی از لباس جدید خود برای این تورنمنت بزرگ رونمایی می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از لباس اول و دوم تیم های ملی آرژانتین و اسپانیا برای جام جهانی 2022 رونمایی شد.

به گزارش پارس فوتبال، کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی 2022 در قطر باقی مانده و تیم های بزرگ فوتبال جهان یکی یکی از لباس جدید خود برای این تورنمنت بزرگ رونمایی می کنند. بعد از تیم های ملی برزیل و آلمان، حالا نوبت رونمایی از لباس جدید دو مدعی دیگر فرا رسیده است.

لباس اول تیم ملی اسپانیا به رنگ سنتی و قرمز این تیم بوده و البته سر آستین های این لباس به رنگ بنفش است که جلوه ویژه ای به طراحی بخشیده است. همچنین شورت ورزشی و جوراب بازیکنان لاروخا نیز در جام جهانی 2022 به رنگ سورمه ای خواهد بود. لباس دوم نیز طراحی خاصی با طیف های مختلف آبی رنگ بوده و همین مورد برای شورت ورزشی و جوراب بازیکنان تیم ملی اسپانیا نیز در نظر گرفته شده است.

جام جهانی 2022

لباس تیم ملی آرژانتین نیز این بار از طراحی راه راه ضخیم آبی آسمانی و سفید بهره برده و دور یقه، سر آستین و طراحی روی سرشانه نیز همگی به رنگ مشکی هستند. اما لباس دوم آلبی سلسته در این دوره به رنگ بنفش خواهد بود و از طراحی ویژه ای به شکل زبانه های شعله خورشید نیز در بخش پایینی این لباس استفاده شده است.

جام جهانی 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *