بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش نویر به درخشش زومر در دیدار بایرن و گلادباخ

مانوئل نویر : یان زومر تقریبا همیشه بهترین عملکرد خود را در طول فصل در مقابل ما نشان می‌دهد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۴
مانوئل نویر در بایرن

مانوئل نویر کاپیتان آلمانی بایرن مونیخ، به تمجید از عملکرد یان زومر برابر این تیم پرداخته است. دروازه بان سوئیسی در این دیدار به شدت درخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانوئل نویر کاپیتان آلمانی بایرن مونیخ، به تمجید از عملکرد یان زومر برابر این تیم پرداخته است.

به گزارش پارس فوتبال، بایرن مونیخ دیشب در شرایطی مقابل مونشن گلادباخ به تساوی 1-1 رضایت داد که یان زومر درون دروازه این تیم عملکردی فراتر از انتظار داشته و با 19 عکس العمل، شبی تاریخی را مقابل ستاره‌های بایرن مونیخ رقم زد. مانوئل نویر دروازه‌بان حریف نیز مدعی شد یان زومر همیشه مقابل بایرن خیلی خوب بازی می‌کند و البته با کمی زیرکی، آنها فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را داشتند.

نویر در مورد درخشش دروازه‌بان سوئیسی گلادباخ گفت:

یان زومر تقریبا همیشه بهترین عملکرد خود را در طول فصل در مقابل ما نشان می‌دهد. کاش کمی با زیرکی بیشتری بازی می‌کردیم، زیرا زومر چند بار با حدس و گمان شیرجه زد و اگر غافلگیر می‌شد، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

خبرنگار:

بایرن مونیخ فرصت‌های زیادی برای گلزنی مقابل مونشن گلادباخ داشت، اما فقط به یک گل رسید. آیا بایرن با وجود تساوی 1-1 همچنان در بهترین فرم خود است؟ یا این بازی نشان داد که تیم شما نیز ممکن است تحت فشار قرار گیرد.

نویر:

عملکرد خوبی داشتیم و حملات زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. می‌توانیم از عملکرد خود بسیار راضی باشیم، اما از نتیجه خیر. چنین بازی‌های تلخی همیشه در فوتبال وجود دارد. در ورزش‌های دیگر شاید این اتفاقات رخ ندهد، اما این بخشی از فوتبال است.

خبرنگار:

این تصمیم را که ماتیس دی‌لیخت، مدافع میانی بایرن مونیخ، مجبور شد در دقایق پایانی به‌عنوان مهاجم مرکزی بازی کند؛ چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نویر:

دی‌لیخت حتی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت و تنها کمی بدشانس بود. دی‌لیخت با قدرت بدنی و انرژی بالا می‌تواند به یک مهره هجومی تبدیل شود. او هفته قبل مقابل بوخوم موفق به گلزنی شد و این ایده خوبی از سوی کادر فنی بود.

خبرنگار:

از درون دروازه از دیدن بازی لذت بردی یا فقط حس ناامیدی داشتی؟ از روی سکوها که مسابقه هیجان انگیزی بود.

نویر:

همه هواداران پیراهن بایرن را نپوشیده بودند (لبخند) و دیدن این مسئله ناامید کننده است. سبک بازی تیم عالی بود، اما شما تمام مدت منتظر هستید تا اتفاقی جدیدی رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *