بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو

فنی پارس، رتبه یک آموزش مکانیک خودرو در کشور

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۸:۲۹
بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو %

با توجه به اهمیت آموزشگاه در میزان یادگیری و موفقیت شما در این حرفه در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین آموزشگاه های مکانیک خودرو در کشور آشنا کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به بازار کار خوبی که شغل مکانیکی خودرو دارد آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری در زمینه برگزاری دوره های آموزش مکانیک خودرو در تهران مشغول فعالیت هستنند. اما یک آموزشگاه مکانیک خودرو حرفه ای ویژگی هایی دارد که باید در زمان ثبت نام به آن توجه داشته باشید. از آنجایی که شغل مکانیک خودرو جز مشاغل فنی و تخصص محور است لذا انتخاب آموزشگاه در موفقیت شما در این حرفه بسیار تاثیرگذار می باشد.

برای آنکه مکانیکی حرفه ای شوید باید تمرین بسیاری داشته باشید و موتور خودروهای بسیاری را باز و بسته کنید. هر چه کار عملی شما بیشتر شود بدون شک میزان موفقیت شما در این حرفه بیشتر خواهد شد. اگر هنگام ثبت نام دوره آموزش مکانیک خودرو دقت نظر داشته باشید می توانید طی دوره از فرصت تمرین و تکرار برخوردار بوده و به مهارت های این شغل مسلط شوید.

با توجه به اهمیت آموزشگاه در میزان یادگیری و موفقیت شما در این حرفه در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین آموزشگاه های مکانیک خودرو در کشور آشنا کنیم.

بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو %

دوره آموزش مکانیک خودرو کجا ثبت نام کنیم؟

مکانیک خودرو جز آن دسته از مشاغل مرتبط با تعمیرات خودرو است که از بازار کار خوبی برخوردار بوده و در سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد خودرو در کشور بازار کار این شغل رونق بیشتری یافته است.

برای آن که ورودی موفق به این حرفه داشته باشید لازم آموزش مکانیک خودرو را به صورت حرفه ای دیده باشید.

یک مکانیک خودرو باید شناخت درستی از خودرو و اجزای مختلف آن داشته باشید و بتواند انواع مشکلات موتوری در خودرو را  عیب یابی و تعمیر کند.

شرکت در دوره های مکانیکی یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید مکانیکی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. البته توجه داشته باشید که یک دوره تخصصی آموزش مکانیکی ویژگی های دارد که لازم است در زمان ثبت نام مورد توجه قرار گیرد.

اگر می خواهید بعد از اتمام دوره به عنوان مکانیک در بازار کار ورود داشته و به درآمدزایی مشغول شوید به ویژگی های زیر توجه داشته باشید.

1-برگزاری دوره به صورت عملی

2-تجهیزات کارگاه و مجهز بودن به انواع ابزار مکانیکی

3-سابقه و تخصص استاد

4-طرح درس

5-پشتیبانی

6-مدرک و اعتبار آموزشگاه

مواردی که در بالا اشاره جز مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان ثبت نام دوره های مکانیک خودرو باید مورد توجه قرار گیرد.

فنی پارس، رتبه یک آموزش مکانیک خودرو در کشور

بدون شک یکی از بهترین و مجهز ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش مکانیک خودرو آموزشگاه فنی پارس است که زیر نظر کادری حرفه ای و متخصص و با مجوز فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های مکانیکی پرداخته است.

دوره مکانیک خودرو در آموزشگاه ها فنی پارس در مقایسه با رقبا ویژگی های منحصر به فردی داشته و این موضوع باعث موفقیت بیشتر کاراموزان این آموزشگاه بعد از اتمام دوره شده است. در ادامه با برخی از این ویژگی های آشنا خواهیم شد.

بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو %

1-آموزش عملی مکانیک خودرو

همانطور که می دانید یک خودرو از بخش ها و سیستم های گوناگونی تشکیل شده است. برای آنکه مکانیکی خودرو را یاد بگیرید و لازم است بر روی خودرو کار کنید.

کلاس آموزش مکانیک خودرو در آموزشگاه فنی پارس به صورت عملی برگزار می شود. این آموزشگاه برای یادگیری شما عزیزان کلاس های خودرو را مجهز به انواع موتور خودرو داخلی، خارجی، چینی، آلمانی و  غیره کرده است.

موتور پژو،  پراید، ال نود، ساندرو، مگان، زانتیا، دنا، پیکان، آردی، 206 تیپ 2 و 5، رانا،  JACK S5,لیفان X60,لیفان 620,JACK J5,JACK S3،  بی ام و 320، bmw 528، بی ام و X3، بنز E240، بنز C240 برخی از موتور خودروهایی است که در دوره های مکانیک خودرو به شما آموزش داده می شود.

توجه داشته باشید که لازمه حرفه ای شدن در مکانیک خودرو لازم است تمرین و تکرار بسیاری داشته باشد و خودروهای گوناگونی را تعمیر کنید. متاسفانه در بیشتر آموزشگاه های مکانیک خودرو تنها تعمیرات یک یا چند موتور به شما آموزش داده می شود و این موضوع باعث می شود تا آموزش کامل نبوده و در بازار کار با چالش های بسیاری روبه رو شود.

آنچه که آموزشگاه فنی پارس را از سایر آموزشگاه های مکانیک خودرو متمایز نموده است مجهز بودن به انواع موتور است.

2-مجهز بودن به انواع ابزار و تجهیزات

برای تعمیر خودرو نیاز به  ابزارهای گوناگونی می باشد و یک مکانیک باید با این ابزار و طرز کار با آنها آشنا باشد. در دوره های مکانیک خودرو فنی پارس تجهیزات برای کارآموزان به میزان کافی تدارک دیده شده است. این موضوع باعث شده تا کارآموزان به صورت عملی با نحوه کار این ابزارها آشنا شوند.

3-جامع بودن سرفصل ها

مکانیک خودرو فردی است که باید انواع عیوب مکانیک خودرو را رفع کنید. باز و بسته کردن موتور، رفع مشکلات سیستم سوخت رسانی، رفع مشکلات سیستم ترمز، رفع مشکلات سیست تعلیق و فرمان، رفع مشکلات سیستم خنک کاری، تایمینگ موتور، رفع مشکلات یاتاقان، باز و بسته کردن سوپاپ سرسیلندر، فیلرگیری برخی از مهم ترین مهارت هایی است که مکانیک خودرو باید با آن آشنا باشد.

در آموزشگاه فنی پارس برای جمع آوری سرفصل زمان بسیاری صرف شده و کاملا متناسب با نیازهای بازار و مشتریان سرفصل ها تدوین شده است. شما با شرکت در این دوره مکانیکی را از پایه آموزش می بینید.

برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو فنی پارس:

1-دریافت مدرک فنی حرفه ای مکانیک خودرو

2-بهره مندی از پشتیبانی بعد از دوره

3-بهره مندی از باز آموزیی رایگان

4-امکان پرداخت اقساطی شهریه

5-نزدیکی به وسایل نقلیه و رفت و آمد آسان

6-برگزاری دوره در ساعات منعطف و روزهای تعطیل

7-خوابگاه

در آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره مکانیک بیش از 50 دوره دیگر در دپارتمان های برق، الکترونیک، تاسیسات و جوشکاری برگزار می شود. آموزش تعمیرات موبایل، لوازم خانگی، نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، تعمیرات ایسیو، برق ساختمان، برق خودرو، نصب دوربین، نصب دزدگیر، لوله کشی ساختمان برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *