بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب مورینیو به توقف رم برابر یوونتوس

ژوزه مورینیو : از اینکه مربی این تیم هستم خجالت می‌کشم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۰۸
ژوزه مورینیو در رم

رم با هدایت ژوزه مورینیو بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رم با هدایت ژوزه مورینیو بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

به گزارش پارس فوتبال، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول و اشتباه‌های زیاد بازیکنان جالوروسی در این نیمه به‌شدت عصبانی بود و در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی انتقادهایی تند به بازیکنانش وارد کرد. او تا جایی پیش رفت که گفت از اینکه مربی چنین تیمی است خجالت‌زده است.

مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت:

از اینکه مربی این تیم هستم خجالت می‌کشم. مشکل ما تاکتیکی نیست بلکه ذهنی است. با این ذهنیت نمی‌توانیم موفق بشویم. من روی نیمکت نشسته بودم و دعا دعا می‌کردم نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد. به بازیکنانم گفتم خوش‌شانس بودیم و گر نه بازی می‌توانست در همان نیمه اول تمام شود طوری که در نیمه دوم کاری از دست‌مان برنیاید.

متاسفانه نیمکت ما مهره‌های تهاجمی معدودی دارد. ما زانیولو، واینالدوم و چند بازیکن دیگر را در اختیار نداشتیم. نوع بازی ما در نیمه دوم پرریسک بود. البته در نیمه دوم شایستگی پیروزی 1-0 را داشتیم ولی نمی‌خواهم بگویم تساوی حق ما بود. چون اگر بگویم حق به حقدار رسید بازیکنان فکر می‌کنند از آنها تعریف کرده‌ام؛ در صورتی‌که حق آنها این نیست که به‌خاطر این بازی تقدیر شوند.

در نیمه اول 10 بار اشتباه کردیم و این خیلی بد است. یوونتوس از نظر تاکتیکی خیلی قوی است و ما در نیمه دوم مقابل آنها خوب کار کردیم. بازی در خانه یووه دشوار است و این امتیاز برای ما امتیاز مهمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *