بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کمین باشگاه پرسپولیس برای شکار مهاجم بلاتکلیف استقلال

باشگاه پرسپولیس منتظر فسخ توافق نامه کاوه رضایی با استقلال برای آغاز مذاکره

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰
باشگاه پرسپولیس منتظر فسخ توافق نامه کاوه رضایی با استقلال برای آغاز مذاکره

گفته می شود که پس از مشکلات آبی ها در فسخ قرارداد با ارسلان مطهری و ثبت قرارداد کاوه رضایی، باشگاه پرسپولیس منتظر فسخ توافق نامه رضایی با استقلال برای آغاز مذاکره با او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعه حضور کاوه رضایی در پرسپولیس به یک دلیل پررنگ‌تر شده است.

روزی که کاوه رضایی تصمیم گرفت در فوتبال ایران به کارش ادامه بدهد به این دلیل بود که او قصد داشت یکی از مسافران جام جهانی باشد. رضایی در آن مقطع پیشنهاد سپاهان را رد کرد چون می‌خواست بازی‌هایش در یک تیم پرطرفدار به چشم بیاید و به همین دلیل استقلال را به دلیل سابقه حضورش در این تیم انتخاب کرد.

حالا شرایط به شکلی پیش رفته که فدراسیون و سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند دیگر نمی‌توانند نام بازیکنی را از فهرست خارج کنند و برای این کار باید ضرر و زیان سنگینی را پرداخت کنند و همین مسئله باعث شده تا رضایی برای استقلالی ماندن حداقل یک نیم فصل بیرون بماند. با این شرایط شایعه حضور رضایی در پرسپولیس مطرح شده و مسئولان باشگاه رقیب بدشان نمی‌آید این بازیکن را جذب کنند.

طبق پیگیری‌ها تا امروز هیچ یک از مسئولان پرسپولیس تماسی با رضایی نگرفته‌اند چون این بازیکن با باشگاه استقلال یک توافقنامه امضا کرده و ممکن است برای پرسپولیسی‌ها دردسر شود. مسئولان رقیب استقلال منتظر هستند تا رضایی ابتدا کارش در استقلال را خاتمه بدهد تا سپس با وی مذاکره کنند و برای جلوگیری از خطرات احتمالی تماسی با این بازیکن برقرار نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *