بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش بی‌ثمر ۲ خارجی مقابل پرسپولیس + عکس

تلاش بی ثمر والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا برای گلزنی به پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۱
آلومینیوم و پرسپولیس

دو بازیکن خارجی آلومینیوم اراک علی‌رغم دوندگی و موقعیت‌سازی زیاد نتوانستند مانع از باخت این تیم برابر پرسپولیس شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو بازیکن خارجی آلومینیوم اراک علی‌رغم دوندگی و موقعیت‌سازی زیاد نتوانستند مانع از باخت این تیم برابر پرسپولیس شوند.

به گزارش پارس فوتبال، سید مهدی رحمتی در حالی امسال تیم خود را وارد لیگ برتر کرده که در فاصله کمتر از یک هفته مانده تا شروع مسابقات دو بازیکن خارجی به جمع شاگردان‌اش آورد تا شکل تهاجمی ایرالکو بهتر شود که خریدهای او نیز در هر سه دیدار اخیرشان پرتلاش ظاهر شده و موقعیت‌سازی کرده‌اند ولی هنوز موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده‌اند.

هانسل زاپاتا که در سه دیدار ابتدایی فصل جدید لیگ برتر در ترکیب آلومینیوم حضور داشته، کمتر از یک هفته فرصت حضور در تمرینات گروهی این تیم را به دست آورد ولی خیلی زود خود را به هماهنگی رساند و در بازی‌های هوادار، صنعت نفت و پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه داد و در هر بازی موقعیت گل خطرناک داشت.

آلومینیوم و پرسپولیس

این بازیکن که فصل گذشته در لیگ کرواسی بازی کرده و برای اسلاون بلوپو به میدان رفته بود، طی دو هفته اخیر دو شوت خطرناک مقابل حریفان آلومینیوم داشت و دیروز هم برابر پرسپولیس یک شوت خطرناک به سمت دروازه علیرضا بیرانوند زد که با بدشانسی وینگر کلمبیایی، توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه سرخ‌پوشان به بیرون رفت.

زاپاتا که سابقه بازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد، در دیدار مقابل پرسپولیس علاوه بر زدن یک شوت خطرناک، دو موقعیت جدی هم خلق کرد که محمدرضا آزادی نتوانست یکی از آنها را در مقابل دروازه سرخ‌پوشان استفاده و تبدیل به گل کند.

والنتینو یوئل، وینگر سودانی- استرالیایی آلومینیوم نیز که در سمت مقابل زاپاتا بازی می‌کرد، برای دومین هفته پیاپی برابر پرسپولیس از ابتدا به میدان رفت و مثل دیدار با صنعت نفت پرتلاش و دونده ظاهر شد، اما موقعیت‌سازی او به ویژه در نیمه اول نتوانست اراکی‌ها را از شکست خانگی نجات بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *