بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمادگی ستاره تیم ملی والیبال برای مصاف با آرژانتین

مرتضی شریفی : همه بازیکنان تیم ملی والیبال برای بازی امروز آماده هستند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
مرتضی شریفی در تیم ملی

مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی والیبال ایران امشب در اولین و احتمالا حساس ترین مسابقه خود در دور گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت؛ دیداری که بسیاری معتقد هستند برنده آن شانس زیادی برای صعود به عنوان صدرنشین خواهد داشت.

مرتضی شریفی در مورد نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان مقابل آرژانتین گفت:

مسابقه سختی خواهیم داشت. شناخت خوبی از حریف داریم و در جام واگنر یک دیدار دوستانه با این تیم برگزار کردیم. البته هیچ‌کدام از دو تیم با ترکیب اصلی خود حضور نداشتند.

آرژانتین تیم خوبی است. هرچند تعدادی از بازیکنان قدیمی آن‌ها همچون سوله در ترکیب حضور ندارند اما با این حال باز هم تیم قدرتمندی محسوب می‌شود.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت:

همه بازیکنان برای بازی امروز آماده هستند. من هم آمادگی خوبی دارم. خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نیست و با تمام توان فردا بازی خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم برنده مسابقه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *