بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب وحید هاشمیان به سوالات خبرنگاران در سیرجان

وحید هاشمیان : فقط درباره مسائل فنی تیم ملی صحبت می‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۲۶
وحید هاشمیان در سیرجان

وحید هاشمیان مربی تیم ملی این بار در سیرجان حضور پیدا کرد تا شاهد دیدار دو تیم لیگ برتری باشد. هاشمیان در پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید هاشمیان مربی تیم ملی، شب گذشته نظاره گر دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان بود.

به گزارش پارس فوتبال، وحید هاشمیان مربی تیم ملی این بار در سیرجان حضور پیدا کرد تا شاهد دیدار دو تیم لیگ برتری باشد. هاشمیان در پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او در ابتدا گفت که بازی خوبی را دیده و این بهترین بازی لیگ از هفته اول تا امشب بوده است. هاشمیان در جواب سوال خبرنگار مبنی بر عدم حضور دائم مربیان تیم ملی در این شهر اضافه کرد که دو هفته پیش یکی دیگر از دستیاران اسکوچیچ اینجا بود و با تصمیم ایشان قصد داریم تمام بازی‌های لیگ را رصد کنیم تا بتوانیم بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. همه بازیکنان از همه تیم‌ها این شانس را دارند که به تیم ملی دعوت شوند و این به عملکرد آن‌ها بستگی دارد.

او همچنین درباره اولین سفرش به سیرجان و زیرساخت‌های فوتبالی این شهر اضافه کرد:

هنوز نتوانسته‌ام بخش‌های مختلف باشگاه را ببینم اما جو استادیوم، زمین چمن و شور هواداران نشان می‌داد که کار اصولی در این شهر انجام شده است. استان کرمان در لیگ برتر ۳ نماینده دارد و اگر از بازیکنان بومی هم استفاده کنند باعث می‌شوند شور و نشاط بین مردم شهر بیشتر شود. این ۳ تیم قابلیت ماندن در لیگ و پیشرفت را دارند و امیدوارم روزهای خوشی را سپری کنند. کرمان در این زمینه می‌تواند الگوی مناسبی برای شهرهای دیگر هم باشد.

هاشمیان درباره ورود مربیان و بازیکنان خارجی به لیگ اضافه کرد:

در صورتی که از مربیان خوب و با رزومه خارجی استفاده شود قطعا به پیشرفت فوتبال ما کمک خواهد کرد. مثل لیگ انگلیس که بهترین مربیان کشورهای مختلف با تفکرات متفاوت کنار یکدیگر جمع شده‌اند.

در مورد بازیکنان خارجی هم خرید آن‌ها فقط زمانی توجیه مناسبی دارد که بازیکنی جذب شود که فراتر از لیگ ایران باشد. اگر قرار است یک بازیکن معمولی خارجی جذب شود پس قطعا گزینه ایرانی باید در اولویت باشد.

هاشمیان در پایان درباره سوالی که در مورد کاپیتانی امیری در تیم ملی از او شد پاسخی نداد و اعلام کرد فقط درباره مسائل فنی تیم ملی صحبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *