بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوکادیا نیامده دعوا راه انداخت + عکس

برخورد فیزیکی و لفظی یورگن لوکادیا و مهران موسوی در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۰۱
برخورد فیزیکی و لفظی یورگن لوکادیا و مهران موسوی

در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.

به گزارش پارس فوتبال، لوکادیا اگرچه موفق به گلزنی نشد و اثر خاصی در نمایش پرسپولیس نداشت اما حضورش برای قرمزها خوش‎‌یمن بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی در اولین بازی او توانستند نخستین گل و پیروزی را ثبت کنند و سربلند از زمین بیرون بروند.

در ورزشگاه امام خمینی اراک توجه بسیاری از حاضران به عملکرد یورگن لوکادیا بود و خیلی‌ منتظر بودند تا نمایش او را تماشا کنند. این جذابیت البته با اثر حداقلی او در نمایش پرسپولیس تا حدی فروکش کرد اما به نظر می‌رسید حتی برای بازیکنان داخل زمین نیز رویارویی با فوتبالیستی که تا چند ماه پیش دروازه بایرن و دورتموند را گشوده، جالب است.

لوکادیا که در نیمه دوم حضور فعالی در نیمه زمین خودی داشت و حتی در ضربات ایستگاهی برای ضربه سر تا محوطه جریمه پرسپولیس عقب می‌آمد، در دقیقه 60 زمانی که برای گرفتن توپ از هافبک‌های تیم تلاش می‌کرد، برخوردی با یکی از بازیکنان آلومینیوم داشت.

در این لحظه داور خطای مهدی ترابی روی فخرالدینی را اعلام کرد اما مهران موسوی بی‌توجه به سوت داور، پای لوکادیا را زد که این موضوع باعث واکنش مهاجم هلندی شد و در ادامه نیز موسوی به زبان انگلیسی پاسخ لوکادیا را داد.

سپس لوکادیا به سمت زمین آلومینیوم برگشت و در حالی که تنه به تنه موسوی راه می‌رفت، برخورد فیزیکی مختصری هم بین طرفین پیش آمد که البته با فریادهای کریم باقری که با صدا زدن نام لوکادیا و اشاره دست از او می‌خواست به عقب برگردد و به تیم کمک کند، پایان یافت.

لوکادیا هم به سرعت به محوطه جریمه پرسپولیس برگشت و در کارهای دفاعی شرکت کرد و ده دقیقه بعد نیز جای خود را به حامد پاکدل داد.

یحیی گل‌محمدی نیز در مورد این مهاجم نامدار صحبت کرد و گفت که از نظر بدنی حالا حالاها به کار نیاز دارد؛ نکته‌ای که از نمایش این بازیکن هم قابل برداشت بود.

با این حال یورگن لوکادیا در همین بازی نخست نکات مثبتی را هم از خود نشان داد که از جمله آن باید به فیزیک مناسب اشاره کرد و شاید در زمین هموار آزادی و مقابل تیم صنعت نفت، جایی باشد که بتوان قدرت تمام‌کنندگی او را هم با موقعیت‌سازی هافبک‌های پرسپولیس سنجید.

برخورد فیزیکی و لفظی یورگن لوکادیا و مهران موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *