بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ضدحال بزرگ برای ستاره محبوب هواداران استقلال + جزئیات

شکست 3 بر 1 آلتای اسپور در هفته سی و دوم سوپرلیگ ترکیه مقابل آدانا در شب گلزنی محمد نادری

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۸
آلتای اسپور در شب گلزنی نادری تن به شکست داد

تیم فوتبال آلتای اسپور برای سومین هفته پیاپی و این بار در روز گلزنی محمد نادری، تن به شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال آلتای اسپور که برای بقا در سوپر لیگ ترکیه می‌جنگد، یک بار دیگر تن به شکست داد تا این تیم یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود.

در دیداری از هفته سی و دوم لیگ ترکیه، آلتای در استادیوم فاتح تریم به مصاف میزبان خود آدانا دمیراسپور رفت و با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.

در این مسابقه و در دقیقه 82، روی ارسال یک ضربه کرنر و اثرگذاری گولسلام بازیکن آلتای اسپور، توپ در دهانه دروازه مقابل محمد نادری قرار گرفت و این بازیکن توانست با ضربه‌ای مطمئن دروازه میزبان را باز کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که بازی دو بر صفر به سود میزبان در جریان بود و گل نادری اختلاف را به حداقل رساند و آلتای امیدوار بود تا در دقایق باقی‌مانده به گل تساوی برسد اما چند دقیقه بعد آدانا دمیراسپور از روی نقطه پنالتی به گل سوم رسید تا تیر خلاص را بر پیکر آلتای اسپور وارد کند.

با این شکست، یاران محمد نادری 29 امتیازی و در رتبه هفدهم جدول رده بندی باقی ماندند. در فاصله 8 هفته تا پایان سوپرلیگ ترکیه، آلتای با تیم بالای خود یعنی گره سون اسپور 10 امتیاز اختلاف دارد و باید دید این تیم می‌تواند در هفته‌های پایانی از سقوط فرار کند یا خیر.

نادری در این بازی 4 دفع توپ، 4 تکل، 2 دریبل موفق، 5 دوئل زمینی پیروز از مجموع 8 دوئل و همچنین 74 درصد پاس صحیح را از خود به جای گذاشت و نمره 6.9 را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *