بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رئیس مارسی به شایعه جذب رونالدو

پابلو لونگوریا : متاسفم ولی خرید کریستیانو رونالدو برای مارسی غیرممکن است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۲
کریستیانو رونالدو در مارسی

پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، شایعات خرید کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که حفظ توازن مالی برایش اهمیت بیشتری دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، شایعات خرید کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که حفظ توازن مالی برایش اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی، هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند. در روزهای اخیر، هشتگ #RonaldOM که به شایعات درباره انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به باشگاه فرانسوی المپیک مارسی اشاره دارد، در شبکه‌های اجتماعی با استقبالی گسترده مواجه شده است.

ساکنین بندر مارسی از خود می‌پرسند اگر باشگاه شهرشان واقعا بتواند بزرگترین نقل و انتقالات فصل را رقم بزند و رونالدو را به مارسی منتقل کند چه خواهد شد؟ برنده پنج توپ طلا این روزها در منچستریونایتد نیمکت‌نشین است و از چند هفته پیش به‌صراحت از تمایلش برای ترک یونایتد و پیوستن به باشگاهی که در چمپیونزلیگ حضور دارد؛ صحبت کرده است. مارسی در لیگ قهرمانان با آینتراخت فرانکفورت، اسپورتینگ لیسبون و تاتنهام همگروه شده است.

پابلو لونگوریا، رئیس اسپانیایی باشگاه مارسی، که روز گذشته در مراسم قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان حضور داشت، در واکنش به شایعات خرید رونالدو گفت:

ما در عصر شبکه های اجتماعی هستیم و هر روز شایعه‌ای جدید در مورد نقل و انتقالات منتشر می شود. سوال در مورد خرید رونالدو برای من مثل سوال در مورد جذب ارلینگ هالند و داروین نونیز است. متاسفم ولی خرید رونالدو برای ما غیرممکن است. رویاپردازی خوب است ولی باید واقعیت را قبول کنیم. ما باشگاهی نیستیم که توان خرید بازیکنی مثل رونالدو را داشته باشد. پروژه ورزشی جاه طلبانه ای داریم و از مجموعه فعلی راضی هستیم. همچنین برای ما مهم است که توازن مالی باشگاه حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *