بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام سرمربی تیم مطرح لیگ برتری برای استقلال و فرهاد مجیدی

ساکت الهامی : استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۳
نساجی ؛ ساکت الهامی سرمربی نساجی درباره دیدار با استقلال صحبت کرد

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران گفت : اصلا دوست نداشتم در این شرایط به استقلال بخوریم؛ این سومین بار است که در این فصل با هم بازی می‌کنیم. تیمی که صادقانه بهترین تیم حال حاضر ایران است؛ تیمی که ۲۶ هفته نباخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نساجی مازندران امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر استقلال قرار خواهد گرفت‌. ساکت الهامی در نشست خبری پیش ‌از بازی عنوان کرد:

اصلا دوست نداشتم در این شرایط به استقلال بخوریم؛ این سومین بار است که در این فصل با هم بازی می‌کنیم. تیمی که صادقانه بهترین تیم حال حاضر ایران است؛ تیمی که ۲۶ هفته نباخته هیچ بهانه‌ای برای خوب نبودنش وجود ندارد. به مجموعه استقلال، سردار آجورلو و آقای مجیدی تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی ساخته‌اند.

ساکت الهامی سرمربی نساجی ادامه داد:

استقلال تیم قابل احترامی است و قطعا فردا بازی سختی خواهیم داشت. خوشحالی من بابت این است که طرفداران دو تیم فوتبال دوست داشتنی کشورمان نساجی و استقلال، فردا زینت بخش بازی خواهند بود. قول می‌دهم که بازی فردا خیلی خوب، تاکتیکی و بسیار زیبا خواهد شد. استقلال نشان داده که در موقعیت دادن به تیم حریف خیلی خساست به خرج می‌دهد. ما هم تیم خوبی هستیم؛ ابتدای صحبت‌هایم گفتم که اصلا دوست نداشتم در این موقعیت به هم بخوریم اما با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم چون بازی در جام حذفی است، باید یک تیم برنده شود و خوشحال می‌شوم اگر آن تیم برنده، تیم ما باشد. کما اینکه جام حذفی با لیگ متفاوت است و این هم می‌دانم که بردن استقلال در این فصل واقعا سخت است.

ساکت الهامی سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه نساجی در لیگ به حق خودش نرسیده، چقدر برای قهرمانی در جام حذفی برنامه‌ریزی کرده‌اند توضیح داد:

در لیگ نساجی به حق واقعی‌اش رسیده است. سال قبل نساجی تا روز آخر برای سقوط می‌جنگید اما الان ۶ هفته باقی‌ مانده و قطعا تا رتبه‌های بالاتر هم خواهد آمد. ما دور رفت هم همین‌طور بودیم. فکر می‌کنم امسال بهترین نتیجه‌ای که می‌شد برای نساجی متصور شد؛ کسب کردیم. شرایطی که در بازی‌های امسال برایمان پیش آمد، شاید تا به حال برای هیچ تیمی پیش نیامده باشد. اینکه در همه بازی‌ها میهمان باشی و بازی‌ها هم پنج روز یک‌بار بود و این مقداری کار ما را عقب انداخت. در ادامه هم درباره این مسئله صحبت می‌کنم که چرا شرایط جدول این‌طور است و با یک یا دو بازی می‌شود پنج پله صعود کرد.

الهامی افزود:

در جام حذفی یا همه چیز هست و یا هیچ چیز نیست؛ این مسابقات حتی نایب قهرمانی هم ندارد و فقط تیم ها زودتر یا دیرتر حذف می‌شوند و هیچکس نمی‌تواند بگوید من نایب قهرمان جام حذفی شدم. جام حذفی فقط یک قهرمانی دارد. تیمی که فردا از این بازی سخت عبور کند، در ادامه مسیر هموارتری به نسبت این مرحله خواهد داشت.

او در واکنش به این سوال که نساجی برای برد در این بازی باید چه کار کند پاسخ داد:

برای برد در این بازی باید گل بزنیم و ببریم.

الهامی سپس درباره اینکه این بازی با تقابل‌های استقلال و نساجی در لیگ چه تفاوتی دارد گفت:

قطعا شرایط این بازی برای دو تیم متفاوت است و حساسیت بیشتری دارد. دیروز دیدیم تیم‌هایی صعود کردند که کسی فکرش را نمی‌کرد. بازی جام حذفی با لیگ کاملا متفاوت است؛ در جام حذفی هیچ تیمی جای اشتباه ندارد و اگر اشتباه کند جای جبران ندارد ولی در لیگ اگر شما ۵ اشتباه هم بکنی جای جبران دارد. کمااینکه شما مس رفسنجان را دیدید که کسی فکر نمی‌کرد ‌این اتفاق برایش بیفتد یا کمتر کسی فکر می‌کرد این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *