بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین هواداران پرسپولیس به رفتار زشت بانوان هوادار استقلال + سند

تصاویر و ویدیو توهین و فحاشی بانوان در ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و مس کرمان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹


حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه اگر چه نکته مثبت در دیدار با مس کرمان بود اما متاسفانه دوربین ها اتفاقات زشتی را نیز از این حضور ثبت کردند که مورد کنایه هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین حضور زنان در یک بازی لیگی و کاملا داخلی فوتبال ایران در بازی استقلال و مس کرمان یک اتفاق ویزه و خبرساز بود. اگر چه که پیش تر فوتبال ایران در برخی مسابقات ملی و فینال لیگ قهرمانان آسیا این تجربه را داشت، اما این حضور در لیگ برتر و مسابقات داخلی در این بازی برای اولین بار رقم خورد.

اما با حضور بانوان در ورزشگاه انتظار می رفت و همچنان انتظار می رود که حضور زنان مانند بازی های گذشته در فینال آسیا و بازی تیم ملی ، فضای زشت و تند حاکم بر سکوهای مردانه را تعدیل کند، نه این که بانوان هم به بخش دیگری از همین ماجرا تبدیل شوند.

انتظار می رفت و می رود که با حضور بانوان می‌شود شعار زشتی را که از آن سوی ورزشگاه زمزمه می‌شود کامل نکرد و درس احترام و تفاوت داد.

اما متاسفانه  پس از این بازی ، تصاویر و فیلم‌هایی منتشر شد که فارغ از رنگ ها دوستشان نداشتیم ؛ فیلم های که رنگ و بوی «توهین» داشت و از روحیات زنانه مورد انتظار بسیار دور بود.

هواداران پرسپولیس هم در واکنش به توهین های بانوان معتقد هستند که تجربه حضور بانوان پرسپولیسی و استقلالی در بازی فینال آسیا برابر کاشیما و همچنین بازی های ملی می تواند الگوی صحیح تری برای بازی های بعدی با حضور هواداران بانو باشد تا فضای زشت ورزشگاه ها کمی تعدیل شود..

بانوان علاقمند به ورزش… روی سخن ما با شماست:

در شرایطی که در فوتبالمان به اندازه کافی روی سکوها تعفن توهین و تحقیر داریم و از این صحنه‌ها و شعارها می‌بینیم و می‌شنویم، حیف است شما هم بخشی از این بازی زشت باشید. بیایید و کمک کنید فضای سالم‌تری داشته باشیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *