بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت ها و گل های ناب گزینه خرید چلسی از آث میلان + فیلم

گل ها و مهارت های برتر لیائو در آث میلان 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۸


چلسی و میلان هنوز بر سر رافائل لیائو مذاکره نکرده اند اما بعید است که روسونری حاضر به فروش وینگر پرتغالی اش بشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تایمز  خبر از مذاکره میان میلان و چلسی بر سر رافائل لیائو داد. با این حال گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که میلان هیچ وقت با چلسی بر سر لیائو وارد مذاکره نشده، قصد فروش وینگر جوان پرتغالی اش را ندارد و خود بازیکن هم در ایتالیا از شرایطش راضی است.

کار چلسی برای جذب رافائل با توجه وضعیت غیرعادی او نیز اصلا کار راحتی نخواهد بود. بنا به تصمیم دادگاه، لیائو محکوم است تا به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه اش 16.5 میلیون یورو به اسپورتینگ لیسبون پرداخت کند و از طرف دیگر، 15% از رقم فروش او نیز به لیل خواهد رسید. علاوه بر اینها از کمیسیون دو ایجنت لیائو نیز نمی توان به راحتی گذر کرد؛ یکی از آنها ژرژ مندس است و دیگری یک وکیل مشهور فرانسوی که از دوستان پدر لیائو محسوب می شود. موارد گفته شده خودشان 35 میلیون یورو به هزینه پایه انتقال اضافه خواهند کرد؛ آن هم در حالت خوشبینانه برای چلسی.

میلان تنها در صورتی راضی به فروش رافائل می شود که یک پیشنهاد بزرگ از سوی چلسی دریافت کند؛ پیشنهادی که از 100 میلیون یورو بیشتر باشد. مندس پیش از این با چلسی در مورد لیائو مذاکره کرده و به میلان اطمینان داده که یک پیشنهاد بزرگ به دست آنها می رسد. با این حال با توجه به شرایط کنونی، خروج رافائل از میلان بعید به نظر می رسد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *