بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ کنایه سنگین سعید فتاحی به هواداران پرسپولیس + سند

سعید فتاحی : قصد داشتیم بازی نکنیم ، اعتراض خود را نیز نشان دادیم اما به دلیل شادی هواداران و اینکه دشمن شاد نشویم به زمین آمدیم

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل مس درباره اینکه با وجود اینکه در اواخر نیمه اول مدعی شده بود این تیم در نیمه دوم بازی نمی‌کند اما چنین اتفاقی رخ نداد ، با کنایه به هواداران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت : فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و ما هم قصد داشتیم بازی نکنیم. اعتراض خود را نیز نشان دادیم اما به دلیل شادی هواداران و اینکه دشمن شاد نشویم به زمین آمدیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل مس درباره اینکه با وجود اینکه در اواخر نیمه اول مدعی شده بود این تیم در نیمه دوم بازی نمی‌کند  اما چنین اتفاقی رخ نداد، اظهار داشت:

به احترام هواداران و شادی آنها و همچنین تیم مقابل‌مان به زمین آمدیم. فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و ما هم قصد داشتیم بازی نکنیم. اعتراض خود را نیز نشان دادیم اما به دلیل شادی هواداران و اینکه دشمن شاد نشویم به زمین آمدیم.

وی افزود:

خیلی‌ها دوست ندارند استقلال مانند سال گذشته قهرمان شود اما قطعاً تمام تلاش خود را برای قهرمانی تیم به کار می‌گیریم و البته می‌خواهیم حق‌مان را نیز بگیریم همانگونه که در بحث تبلیغات محیطی این کار را انجام دادیم امیدواریم هواداران و سهامداران نیز اکنون به ما کمک کنند تا چنین اتفاقی بیفتد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص میزان بلیت فروشی بازی با مس توضیح داد:

ما مقداری درگیر بحث بانوان بودیم اما تا آخرین لحظه‌ای که در جریان بودم حدود  25-26 هزار بلیت فروخته شده بود.

فتاحی اضافه کرد:

در همه جای دنیا قوانین فوتبال مشخص است وقتی تیم ملی در ورزشگاه آزادی بازی دارد و مسابقات لیگ قهرمان آسیا در کشورمان برگزار می‌شود ناظر مسابقه هماهنگی کاملی با صداوسیما دارد. یعنی صداوسیمای ما باید مطابق یک استانداری بازی را پخش کند تا تبلیغات مشخص شود. اما متأسفانه در لیگ برتر این کار را انجام نمی‌دهد. می‌توانید به بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان یا دیدارهای تیم ملی نگاه کنید و ببینید مسابقات با چه استانداردی برگزار می‌شود. امیدوارم مسئولان پیش‌قدم شوند و کمک کنند. از وزیر ورزش خواهش می‌کنم پیگیر حق قانونی پرسپولیس، استقلال و هواداران‌شان باشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *