بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ رفتار عجیب کاپیتان استقلال با خبرنگاران : وقتی دیواری کوتاه‌تر از رسانه‌ها پیدا نمی‌شود + سند

توجیه سید حسین حسینی کاپیتان استقلال درباره عدم مصاحبه با خبرنگاران : تا مشکل باشگاه با صدا و سیما حل نشود مصاحبه نمی کنیم

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


سید حسین حسینی کاپیتان باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل مس کرمان با خبرنگاران مصاحبه نکرد . او این کار را به دستور مسئولان باشگاه استقلال و به دلیل مشکلات این باشگاه با صدا و سیما انجام داد . در شرایطی که دعوای مسئولان استقلال با صدا و سیما بالا گرفته است ، مشخص نیست که چرا هیچ کس دیواری کوتاه تر از رسانه های مستقل ورزشی کشور پیدا نمی کند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانند بازی قبلی استقلال در ورزشگاه آزادی، مدیر رسانه‌ای این تیم پس از برتری مقابل مس کرمان با حضور در سالن کنفرانس خبری اعلام کرد در صورت حضور دوربین‌های تلویزیونی به خاطر مسائل حق پخش، کنفرانس سرمربی استقلال برگزار نمی‌شود. اگر سالن را ترک کنند کنفرانس برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌ای استقلال در پاسخ به اظهارنظر یک خبرنگار مبنی براینکه ساپینتو برای اظهارنظر کردن مقابل مردم در نشست حاضر شود نه اینکه بگوید فلان دوربین اینجا است و به همین خاطر به کنفرانس نمی‌روم جالب نیست و به همین دلیل نباید از اقدام این باشگاه دفاع کورکورانه کند، گفت:

اصلاً دفاع کورکورانه نیست. خودتان می‌گویید تصویر برای مردم، آیا پخش شدن تصویر برای مردم باید اینگونه باشد که نصف تصویر از بالا بریده شود؟ آیا اینچنین تصویری برای مردم است.

سید حسین حسینی کاپیتان باشگاه استقلال هم پس از پیروزی مقابل مس کرمان با خبرنگاران مصاحبه نکرد . او این کار را به دستور مسئولان باشگاه و به دلیل مشکلات این باشگاه با صدا و سیما انجام داد .

در شرایطی که دعوای مسئولان استقلال با صدا و سیما بالا گرفته است ، مشخص نیست که چرا هیچ کس دیواری کوتاه تر از رسانه های مستقل ورزشی کشور پیدا نمی کند .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *