بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد‌عجیب استقلال در آزادی ؛ 580‌دقیقه و فقط یک‌ گل!

1 گل از استقلال در 6 بازی اخیر در ورزشگاه آزادی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵
استقلال در ورزشگاه آزادی

استقلال در 6 بازی گذشته خود در استادیوم آزادی، تنها موفق به زدن یک گل شده است. این آمار برای مدافع عنوان قهرمانی اصلا جالب نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در 6 بازی گذشته خود در ورزشگاه آزادی، تنها موفق به زدن یک گل شده است.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در هفته دوم لیگ برتر امروز میزبان مس است. تیم تازه لیگ برتری شده استان کرمان در هفته گذشته موفق شد با 3 گل از سد پیکان عبور کند و آبی ها نیز با حساب 3 بر یک ملوان را شکست دادند تا مشخص شود بازی زیبایی در انتظار دو تیم است.

اما شاگردان ساپینتو در شرایطی به مصاف میهمان خود می روند که یک آمار منفی و عجیب در کارنامه آنها ثبت شده است. از آخرین گل استقلال در استادیوم آزادی زمان زیادی می گذرد و این تیم به شکل عجیبی در دیدارهای خانگی خود طلسم شده است.

پس از گلی که رودی ژستد در تاریخ 26 اسفند سال گذشته و در دقیقه 80 دیدار دربی پایتخت وارد دروازه پرسپولیس کرد، استقلال طی گذشت 580 دقیقه تنها موفق به زدن یک گل در ورزشگاه آزادی تهران شده است.

با احتساب 10 دقیقه پایانی شهرآورد تهران، استقلال 120 دقیقه برابر نساجی (جام حذفی) و 90 دقیقه مقابل پیکان، آلومینیوم اراک، نفت مسجدسلیمان و سپاهان موفق به گلزنی نشده است.

گل آرمان رمضانی در دیدار برابر شهر خودرو تنها گل استقلال طی 580 دقیقه ای است که آنها در استادیوم آزادی به مصاف رقبا رفته اند که آمار عجیب و منفی برای مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود.

حالا شاگردان ساپینتو امید زیادی دارند در دیدار امروز و با حضور هواداران خودی، به این رکورد منفی پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *