بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الماس ایرانی در اسپانیا استارت زد + عکس

آغاز تمرینات حسین طیبی در تیم پالما اسپانیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
آغاز تمرینات حسین طیبی در تیم پالما اسپانیا

حسین طیبی فوتسالیست ایرانی پالما اسپانیا در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است. او حالا رسما کارش را در این تیم آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین طیبی فوتسالیست ایرانی پالما اسپانیا در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، حسین طیبی پس از اینکه تصمیم به جدایی از بنفیکا پرتغال گرفت و قرارداد دو ساله‌ای با پالما اسپانیا امضاء کرد، مدتی در ایران حضور داشت و پس از استراحت کوتاه مدت به مادرید رفت و سپس به تمرینات باشگاه جدیدش اضافه شد.

این ستاره فوتسال ایران که طی دو سال اخیر دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر پرتغال و یک مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا را همراه با بنفیکا به دست آورده بود، حالا با پیوستن به تیم دوم جدول لیگ اسپانیا این انگیزه را دارد تا در رقابت با بارسلونا دوباره بدرخشد و مثل جدال‌های قبلی گلزنی کند.

حسین طیبی که چهار قهرمانی لیگ و یک نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان را همراه با غیرت قزاقستان به دست آورده و پس از آن هم دوران موفقی در بنفیکا پرتغال داشت، حالا در پالما اسپانیا ماجراجویی تازه‌ای آغاز کرده و امیدوار است شرایط بهتری نسبت به گذشته تجربه کند و در رقابت با ستاره‌های سرشناس بارسلونا نمایش موثری داشته باشد.

آغاز تمرینات حسین طیبی در تیم پالما اسپانیا

این بازیکن ایرانی در تمرینات اخیر پالما اسپانیا شرکت کرده و آماده فصل جدید لیگ فوتسال این کشور می‌شود و البته دیگر هموطن او(مسلم اولادقباد) هنوز به تمرینات این تیم اضافه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *