بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد خیره کننده امباپه در لوشامپیونا

کیلیان امباپه برترین گلزن لیگ فرانسه در قرن 21

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۷
کیلیان امباپه در فرانسه

به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه آماده است تا تمامی رکوردهای ممکن را به نام خودش بزند و در این راه تمام تلاشش را به کار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رسانده است.

به گزارش پارس فوتبال، به نظر می‌رسد که امباپه آماده است تا تمامی رکوردهای ممکن را به نام خودش بزند و در این راه تمام تلاشش را به کار گرفته است.

او حالا رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرده است که تحت الشعاع گل اولش برابر لیل در بازی یکشنبه شب قرار گرفت، گلی که دومین گل سریع تاریخ لوشامپیونا لقب گرفت.

این بازیکن فرانسوی به لطف سه گلی که در جریان پیروزی 1-7 پاری سن ژرمن برابر لیل به ثمر رساند، موفق شد رکورد برترین گلزن لیگ فرانسه در قرن 21 را از آن خودش کند.

این رکورد تا پیش از این در اختیار ادینسون کاوانی، هم تیمی سابق او، قرار داشت که موفق شده بود 139 گل در 138 بازی به ثمر برساند.

کیلیان امباپه حالا یک هدف بزرگ دیگر در سر دارد و آن گرفتن رکورد دیگری است که در حال حاضر در اختیار این بازیکن اروگوئه‌ای قرار دارد. او که از ابتدای فصل تا به حال چهار گل در سه بازی به ثمر رسانده، امیدوار است که بتواند جایگاه بهترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی را نیز از آن خود کند. فاصله امباپه و کاوانی در حال حاضر تنها 15 گل است.

بازیکنان بسیاری که در حال حاضر همچنان به بازی در لیگ فرانسه مشغول هستند در رتبه‌های بعدی جدول منتشر شده از بهترین گلزنان این رقابت‌ها در قرن 21 به چشم می‌خورند.

بن یدر با 126 گل در رده سوم قرار دارد. الکساندر لاکازت که تابستان امسال به لیون برگشت 102 گل زده است. دیمیتری پایه از مارسی هم 99 گل زده است و به زودی از رکورد 100 گل زده در این مسابقات عبور خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *