بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حربه روس‌ها برای کمرنگ کردن محرومیت‌شان در مسابقات جهانی 2022

برگزاری جام کارولین در روسیه همزمان با مسابقات جهانی کشتی در صربستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۶
جام کارولین و مسابقات جهانی کشتی

روس ها که ایام محرومیت خود را سپری می‌کنند، همزمان با مسابقات جهانی کشتی در بلگراد، جام کارولین را برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روس ها که ایام محرومیت خود را سپری می‌کنند، همزمان با مسابقات جهانی کشتی در بلگراد، جام کارولین را برگزار خواهند کرد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از تسنیم، مسابقات جهانی کشتی در سال 2022 طی روزهای 19 تا 27 شهریور در بلگراد به انجام خواهد رسید. تیم ملی کشتی روسیه که در مسابقات جهانی سال گذشته در اسلو، در هر دو رشته آزاد و فرنگی قهرمان جهان شد، اما اجازه شرکت در این مسابقات را ندارد.

این کشور همراه با بلاروس از سوی اتحادیه جهانی کشتی به دلیل جنگ روس‌ها علیه اوکراین، محروم شده است و ستاره‌های شاخص کشتی روسیه که همیشه مدعی طلای جهانی هستند، مدال امسال را از دست داده‌اند. روس‌ها در دو مسابقه جهانی قبلی که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در رم و صوفیه برگزار شد هم غیبت داشتند و بلگراد سومین مسابقه جهانی است که آنها در آن غایب خواهند بود. این در شرایطی است که کشتی‌گیران ملی‌پوش این کشور طبق روال سابق تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند و در چند ماه اخیر نیز اردوهای مشترکی با کشورهای همسایه داشته‌اند.

همچنین روس‌ها در ماه‌های اخیر جام‌های بین‌المللی‌شان را که هر ساله با کیفیت و کمیت بالایی برگزار می‌کردند، از دست دادند، چرا که اجازه حضور و برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی را هم ندارند. فدراسیون کشتی این کشور برای حفظ روحیه و انگیزه کشتی‌گیرانش که مدال جهانی خود را امسال از دست داده‌اند، تصمیم به برگزاری جام کارولین درست همزمان با مسابقات جهانی گرفته است، جامی که امسال نام بین‌المللی به خود نخواهد داشت و از فهرست مسابقات اتحادیه جهانی خارج شده است.

به همین منظور از کشورها برای شرکت در جام کارولین دعوت شده است که طبیعتاً برگزاری این تورنمنت همزمان با مسابقات جهانی صربستان باعث می‌شود که هیچ تیمی در صورت قبول دعوت روس‌ها برای حضور در این جام، با تیم اصلی و ستاره‌هایش به روسیه نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *