بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره مغضوب یونایتد در یک قدمی والنسیا

ادینسون کاوانی در آستانه توافق با باشگاه والنسیا اسپانیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۲۱
ادینسون کاوانی در والنسیا

سایت گل مدعی است؛ ادینسون کاوانی مهاجم سابق منچستریونایتد به والنسیا نزدیک شده و قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به‌زودی امضا می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت گل مدعی است؛ ادینسون کاوانی مهاجم سابق منچستریونایتد به والنسیا نزدیک شده و قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به‌زودی امضا می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای، امسال تابستان از منچستریونایتد جدا شد و از جدایی‌اش به‌عنوان اتفاقی تلخ یاد کرد. او که در حال حاضر بازیکن آزاد است از چند روز پیش در اسپانیا به سر می‌برد و شایعات زیادی درباره پیوستن او به یکی از تیم‌های حاضر در لالیگا منتشر شده است.

سایت گل مدعی شد کاوانی به والنسیا نزدیک شده و به‌زودی به‌صورت رسمی به این باشگاه می‌پیوندد. در این گزارش ادعا شده که مهاجم اروگوئه‌ای با والنسیا قراردادی دو ساله بسته و دستمزد او 2 میلیون یورو در سال خواهد بود.

کاوانی در تابستان جاری با درخواست‌های زیادی مواجه بود و باشگاه‌هایی مثل بوکاجونیورز و ویارئال برای به‌خدمت گرفتنش تلاش کردند. بهترین پیشنهاد برای کاوانی اما از فرانسه و از باشگاه نیس رسید. اگر ادعای گل درست باشد؛ مبلغ پیشنهاد نیس برای ستاره اروگوئه‌ای دو برابر رقم پیشنهادی والنسیا بوده. به نظر می‌رسد کاوانی حاضر است دستمزد کمتر را بپذیرد ولی در اسپانیا بازی کند.

کاوانی در دوران فوتبالی‌اش سابقه بازی در سه کشور اروپایی ایتالیا، فرانسه و انگلیس را دارد و حالا می‌خواهد بازی در اسپانیا و لالیگا را تجربه کند. او که در دوران حضور در یونایتد با انتقاد زیادی درباره عدم آمادگی جسمانی و تعهد نداشتن نسبت به باشگاه مواجه بود؛ مصمم است در والنسیا نشان بدهد که همچنان مهاجمی آماده و در کلاس جهانی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *