بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت قاطع پیشکسوت پرسپولیس از مهاجم اخراجی استقلال !

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس : ارسلان مطهری مهاجم استقلال متعصب و منحصر به فرد است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰
فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس : ارسلان مطهری مهاجم استقلال متعصب و منحصر به فرد است

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از ارسلان مطهری مهاجم کنار گذاشته شده استقلال پرداخت و او را متعصب و منحصر به فرد خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس گلزن پیشین پرسپولیس از ارسلان مطهری مهاجم استقلال دفاع کرد.

آقای گل پرسپولیس درباره وضعیت این تیم طی دو بازی ابتدایی فصل گفت:

عدم حضور آقای گل محمدی در منطقه فنی و روی نیمکت مسلما تاثیرگذار بوده است با این حال اینکه تیم شکست نخورده و دروازه‌اش نیز طی دو بازی باز نشده، نشانه مثبتی است.

وی ادامه داد:

پرسپولیس در این فصل یارگیری مناسبی داشته و باید از عملکرد مدیران باشگاه نیز تقدیر کرد. مسلما با اضافه شدن مهاجمان جدید و شرایط هماهنگی بیشتر، پرسپولیس در ادامه مسیر کاملا به عنوان مدعی اصلی ظاهر خواهد شد و این فصل قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

پیوس درباره عملکرد دیگر مدعیان این فصل نیز گفت:

دو هفته از لیگ گذشته و نمی‌توان به طور قطعی گفت اما سپاهان با سرمربی جدیدش نشان داده رقیب سختی در این فصل خواهد بود. قلعه نویی نیز با گل گهر حرف‌های زیادی خواهد داشت و استقلال نیز مقابل ملوان خصوصا در نیمه دوم، با برنامه و هدفمند نشان داد. پرسپولیس اما روحیه قهرمانی خود را باید بالاتر ببرد و برای هدفی که دارد بیشتر بجنگد تا حساب خود را از دیگر رقبا جدا کند.

آقای گل اسبق سرخ‌ها درباره اضافه شدن یورگن لوکادیا به پرسپولیس گفت:

او مهاجم صاحبنامی است و قطعا قادر خواهد بود در فضای فوتبال ایران عملکرد خوبی با توجه به سابقه‌اش به جا بگذارد. خط هافبک پرسپولیس نیز در بخش بازیسازی نیاز به تعریف ندارد و مسلما اتفاقات خوبی در پیش خواهد بود.

پیوس درباره شرایط مهدی عبدی نیز گفت:

هنوز معتقدم او پتانسیلی بالا دارد. مهاجمی که بتواند در کلاس بین المللی در لیگ قهرمانان آسیا و برابر رقبای بزرگ گل بزند و در دربی نیز خطرناک ظاهر شود، قطعا قابلیت زیادی دارد و باید به او انگیزه بیشتری داد تا در مسیر کیفی لازم پیش برود. عبدی می‌تواند مهاجمی بزرگ در پرسپولیس باشد و سال‌های آینده، گزینه اصلی خط حمله تیم ملی نیز لقب گیرد و امیدوارم تلاش بیشتری داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارسلان مطهری و جدایی‌اش از استقلال نیز گفت:

ارسلان مهاجم قابلی است. او را طی فصول اخیر چه در تراکتور و چه ذوب و بعد در استقلال دنبال کردم و خصوصیات تکنیکی گلزنی منحصر بفردی دارد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که اکنون از لیست خارج شده وگرنه از حیث فنی همچنان می‌تواند برترین گلزن لیگ و استقلال باشد.

وی ادامه داد:

باید یک نکته‌ای بگویم و این که نباید با چنین بازیکنان متعصبی به این شکل رفتار کرد و در ساعات پایانی نقل و انتقالات در لیست عدم نیاز قرار داد. فرقی نمی‌کند چه در پرسپولیس باشد و چه استقلال و چه ملوان و تراکتور و … . تیم‌هایی که بازیکنان با توجه به هوادار و سابقه‌ای که این تیم‌ها دارند با یک انرژی بزرگ در آن حاضر می‌شوند. این اتفاق پیش از این برای ماهینی هم افتاد و به عنوان کاپیتان پرسپولیس در لیست عدم نیاز قرار گرفت. او نیز در این تیم مصدوم شده بود و رباط داده بود. مطهری نیز بارها علاقه و عشق خود را به استقلال نشان داده بود و از حیث گلزنی نیز قابلیت ویژه‌ای دارد. چنین رفتاری با بازیکنانی که به یک تیم متعصب هستند، باعث کمرنگ شدن تعصب در نسل بعدی خواهد شد. اینکه بازیکنی از تمام وجود خود برای موفقیت تیم موردعلاقه‌ای کار کند و ناگهان به هر دلیلی آن هم در ساعات پایانی در لیست نباشد. مسلما باید یک تصمیم منطقی گرفت اما امثال چنین بازیکنانی شایسته اعتماد بیشتر هستند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *