بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سقوط آزاد در یووه ؛ ستاره صرب باید تورین را ترک کند

عملکرد ضعیف دوشان ولاهوویچ در خط حمله یوونتوس در برابر سمپدوریا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵
دوشان ولاهوویچ در یوونتوس

دوشان ولاهوویچ در بازی شب گذشته یوونتوس برابر سمپدوریا عملکردی ضعیف داشت تا نیاز بیانکونری به خرید یک مهاجم جدید بیش از همیشه حس شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوشان ولاهوویچ در بازی شب گذشته یوونتوس برابر سمپدوریا عملکردی ضعیف داشت تا نیاز بیانکونری به خرید یک مهاجم جدید بیش از همیشه حس شود.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس شب گذشته در زمین سمپدوریا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. یووه که در هفته نخست توانسته بود ساسولو را شکست دهد، شب گذشته عملکردی ناامید کننده داشت و بازی ضعیف دوشان ولاهوویچ نیز مورد انتقاد هواداران یووه قرار گرفته است.

ولاهوویچ که در انتقالات زمستانی گذشته از فیورنتینا به یوونتوس پیوست، در نیمه نخست بازی با سمپدوریا تنها سه لمس توپ داشت. حتی دروازه بانهای دو تیم لمس توپ بیشتری نسبت به ولاهوویچ داشتند. او در جریان بازی سردرگم بود ولی نیمه دوم کمی شرایط بهتری پیدا کرد. روی پاس او آدرین رابیو موفق به گلزنی برای یوونتوس شد ولی با دخالت وی ای آر این گل مردود اعلام شد. ولاهوویچ در نیمه دوم نیز شانس گلزنی نداشت و یوونتوس به یک تساوی ناامیدکننده رسید.

دو هفته از شروع سری آ گذشته و انتقادات از ستاره صرب افزایش یافته است. هواداران یووه معتقدند تیم پس از جدایی آلوارو موراتا به یک مهاجم جدید نیاز دارد و باید تا پایان نقل و انتقالات، خط حمله تقویت شود. این در حالی است که مذاکرات با ممفیس دیپای به بن بست خورده و مشخص نیست که ستاره هلندی به یوونتوس خواهد رفت یا خیر. مشکل دیگر یوونتوس به خط میانی بر می گردد. منطقه ای که با خرید پل پوگبا تقویت شده بود ولی ستاره فرانسوی به دلیل مصدومیت فعلا شرایط بازی را ندارد. یوونتوس هفته بعد بازی مهمی برابر آاس رم خواهد داشت و باید دید وضعیت خط حمله این تیم بهتر می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *