بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت آلگری از توقف یوونتوس برابر سمپدوریا

مکس آلگری : کاری که در فوتبال هرگز نباید انجام دهیم این است که عقب بکشیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸
مکس آلگری در یوونتوس

یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس آلگری سرمربی یوونتوس از تساوی تیمش برابر سمپدوریا ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد.

بیانکونری هفته گذشته موفق شده بود ساسولو را با سه گل از سر راه بردارد اما در بازی شب گذشته نتوانست فرصت گلزنی زیادی ایجاد کند و تک گلی که به ثمر رساند نیز از سوی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد.

آلگری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

ما تا به حال دو کلین شیت در این فصل داشته‌ایم. سمپدوریا در نیمه اول واقعا خوب بازی کرد و ما هم در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و فرصت خوبی در پایان بازی داشتیم. متاسفانه کاری که در فوتبال هرگز نباید انجام دهیم این است که عقب بکشیم. این اتفاق برابر ساسولو هم رخ داد. ما عقب کشیدیم و این باعث تاسف است که امشب دو امتیاز را از دست دادیم.

دوشان ولاهوویچ شب گذشته نمایش چندان خوبی نداشت و در نیمه اول تنها سه لمس توپ به ثبت رساند که یکی از آنها ضربه‌ای بود که در آغاز بازی به توپ زد.

این مربی ایتالیایی در این باره اظهار داشت:

ما در نیمه اول خوب نبودیم و ولاهوویچ در نیمه دوم بهتر بازی کرد. او باید وقتی توپ را دریافت می‌کند آرام‌تر بازی کند. ما پس از پایان نیمه اول تسلط بیشتری بر محوطه جریمه حریف داشتیم اما مطمئنا باید عملکرد بسیار بهتری نسبت به این بازی داشته باشیم.

او با اشاره به مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش اضافه کرد:

ما پل پوگبا و فدریکو کیه‌زا را که بازیکنان مهمی هستند در اختیار نداریم. می‌خواهیم به دستاورد خوبی در این فصل برسیم. کمی از برنامه‌ریزی عقب هستیم و باید صبورتر باشیم. عدم دریافت گل در دو بازی نشانه خوبی است و حالا باید برای بازی بزرگ برابر رم آماده شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *