بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت تیم ملی والیبال قبل از قهرمانی جهان

اکبر محمدی : شرایط میزبانی در اسلوونی مناسب است و امیدوارم که بازیکنان در روزهای آینده بتوانند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸
تیم ملی والیبال

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گزارشی از آخرین شرایط بازیکنان و میزبانی اسلوونی ارائه کرد. این مسابقات از جمعه آغاز می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گزارشی از آخرین شرایط بازیکنان و میزبانی اسلوونی ارائه کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان از چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در مرحله گروهی به مصاف آرژانتین، مصر و هلند خواهد رفت. شاگردان بهروز عطایی این روزها تمرینات خود پیش از آغاز مسابقات را به شکل فشرده ای پیگیری می کنند.

اکبر محمدی، سرپرست جدید تیم ملی والیبال، درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه شروع مسابقات قهرمانی جهان گفت:

پس از حضور در تورنمنت خوب و مفید جام واگنر از طریق فرودگاه ورشو خودمان را به اسلوونی رساندیم. بازیکنان در هتل مستقر هستند و روز یکشنبه 30 مرداد به دلیل سفری که داشتیم بازیکنان استراحت کردند اما روز گذشته (دوشنبه 31 مرداد) بازیکنان یک جلسه تمرین بدنسازی و توپی را پشت سر گذاشتند.

طبق هماهنگی هایی که انجام دادیم تمرین توپی ملی پوشان در سالن اصلی مسابقات برگزار شد. خوشبختانه شرایط خوبی در تیم وجود دارد و تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان مدنظر در اسلوونی حضور دارند. مشکل خاصی وجود ندارد و هیچ بازیکنی دچار مصدومیت نیست.

محمدی ادامه داد:

شرایط میزبانی در اسلوونی مناسب است و امیدوارم که بازیکنان در روزهای آینده بتوانند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و با آمادگی خوبی به مسابقات قهرمانی جهان برویم. یک بازی دوستانه امروز (سه شنبه یکم شهریور) با تیم اسلوونی، میزبان مسابقات خواهیم داشت. قطعا این بازی به پیشرفت بازیکنان و هماهنگی تیم کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *