بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در 10 سال اخیر چه کسانی اولین گل بارسلونا در لالیگا را زده‌اند؟

زنندگان اولین گل فصل بارسلونا در 10 سال اخیر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۵۹
زنندگان اولین گل فصل بارسلونا در 10 سال اخیر

رئال سوسیداد و بارسلونا در هفته دوم از رقابت های لالیگا در سن سباستین به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه 4 بر 1 به سود خود به پایان برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال سوسیداد و بارسلونا در هفته دوم از رقابت های لالیگا در سن سباستین به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه 4 بر 1 به سود خود به پایان برد و بدین ترتیب اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.

به گزارش پارس فوتبال، اولین گل بارسا را در این بازی روبرت لواندوفسکی در همان دقیقه اول بازی به ثمر رساند. این گل اولین گل بارسلونا در لالیگای این فصل هم بود چرا که بارسلونا در بازی اول خود مقابل رایو وایکانو به تساوی بدون گل رسیده بود. بدین ترتیب باید گفت که روبرت لواندوفسکی زننده اولین گل بارسا در سال 2022 و در شروع لالیگای 2022/23 است. اکنون نگاهی داریم به بازیکنانی که در فصل های گذشته گل اول بارسلونا در لالیگا را به ثمر رسانده اند.

در سال 2021 جرارد پیکه اولین گل این تیم را به ثمر رساند. در سال 2020 آنسو فاتی، در سال 2019 آنتوان گریزمن، در سال 2018 لیونل مسی، در سال 2017 آلن توسکا ( گل به خودی )، در سال 2016 آردا توران، در سال 2015 لوییس سوارز، در سال 2014 لیونل مسی و در سال 2013 الکسیس سانچز کسانی بودند که اولین گل کاتالان ها را در لالیگا به ثمر رسانده اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *