بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آزادی دوباره به پرسپولیس رسید + عکس

تقابل مجدد محمدرضا آزادی و پرسپولیس ، این بار در اراک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۲۱
محمدرضا آزادی و پرسپولیس

محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم با گلزنی مقابل صنعت نفت به استقبال دیدار با پرسپولیس رفت. او سابقه گلزنی به سرخپوشان را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم اراک با گلزنی مقابل صنعت نفت به استقبال دیدار با پرسپولیس رفت.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در شرایطی سال گذشته نتوانست در جام حذفی موفق عمل کند و با شکست مقابل آلومینیوم از این رقابت‌ها کنار رفت که محمدرضا آزادی با زدن دو گل نقش ویژه‌ای در برتری تیمش داشت و حالا هم با زدن گل در یک مسابقه لیگ برتر به استقبال دیدار با سرخ‌پوشان رفته است.

محمدرضا آزادی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل سال گذشته به آلومینیوم اضافه شده و در دور برگشت یک گل و در جام حذفی سه گل برای اراکی‌ها به ثمر رسانده بود، پس از درخشش در جام حذفی برابر پرسپولیس دوباره با شرایط خوبی به دیدار برابر سرخ‌پوشان رسیده و انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی دارد.

مهاجم پیشین استقلال و کنونی آلومینیوم در دیدار قبل، در هفته دوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان روی یک ضربه سر ریباند شده توانست گلزنی کند و نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند و با این گل به پیشواز دیدار حساس برابر پرسپولیس برود.

آزادی که در آخرین جدال با پرسپولیس دو گل به این تیم زده، امیدوار است در تقابل روز جمعه شاگردان سید مهدی رحمتی مقابل سرخ‌پوشان هم دوباره بدرخشد و بتواند با گلزنی، تیمش را در یک مسابقه خانگی به امتیاز و برد برساند.

محمدرضا آزادی و پرسپولیس

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *