بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیوکاسل 3 – 3 منچسترسیتی ؛ پپ کامبک را با کامبک پاسخ داد + عکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۸
نیوکاسل و منچسترسیتی

منچسترسیتی در سومین هفته لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکسل بود و در یک بازی دشوار با تساوی 3-3 به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی در سومین هفته لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکسل بود و در یک بازی دشوار با تساوی 3-3 به کار خود پایان داد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی که دو هفته اول فصل جدید را با دو پیروزی مقتدرانه آغاز کرده و وستهم و بورنموث را به‌ترتیب با نتایج 2-0 و 4-0 شکست داده بود در سومین بازی خود به مصاف نیوکسل رفت و بر خلاف دو بازی قبل کار دشواری داشت. شاگردان گواردیولا که در دو بازی اول خود گلی دریافت نکرده و 6 گل به ثمر رسانده بودند نیمه اول بازی مقابل نیوکسل را با شکست به پایان بردند و در نیمه دوم به لطف دو گل که به فاصله سه دقیقه به ثمر رسید؛ موفق شدند از شکست بگریزند. سیتی که نیمه اول را با شکست 2-1 به پایان رسانده بود در نیمه دوم از حریف با نتیجه 3-1 عقب افتاد ولی موفق شد در نهایت با ثبت نتیجه 3-3 از این بازی یک امتیاز بدست بیاورد.

تنها بعد از گذشته 6 دقیقه سیتی به گل رسید. برناردو سیلوا که در سمت راست فضای زیادی در مقابل خود می‌دید از چند مدافع سیتی گذشت و با سانتری تماشایی توپ را به ایلکای گوندوگان رساند. او توپ را کنترل کرده و با یک شوت از فاصله نزدیک دروازه نیوکسل را باز کرد.

بعد از گذشت چند دقیقه نیوکسل خود را پیدا کرد و حملاتی را روی دروازه حریف سازمان داد. تلاش‌های نیوکسل در دقیقه 28 به ثمر رسید. آلن سنت‌ماکسیم با حرکتی تماشایی از سمت چپ سانتری خطرناک روی دروازه ارسال کرد. توپ از ویلکاک عبور کرد ولی میگل آلمیرون با ضربه‌ای که با ران خود به توپ زد توپ را وارد دروازه کرد. با اینکه کمک‌داور پرچم خود را بالا برد ولی VAR گل را پذیرفت.

در دقیقه 39 نیوکسل تیم پپ گواردیولا را شوکه کرد. نیوکسل روی یک ضدحمله دیگر به گل رسید. سنت‌ماکسیم توپ را به کالوم ویلسون رساند تا او با از میان برداشتن دیاز به سمت دروازه سیتی شوت بزند. شوت او از بالای سر ادرسون عبور کرد تا دومین گل نیوکسل به ثمر برسد.

نیوکاسل و منچسترسیتی

سیتی در ادامه نیمه اول شانس مهمی نداشت و تنها فرصت این تیم در وقت‌های تلف شده توسط دی‌بروینه از دست رفت تا شاگردان پپ این نیمه را با شکست 2-1 به پایان برسانند.

تنها 9 دقیقه از شروع نیمه دوم می‌گذشت که نگرانی سیتی بیشتر شد. کیه‌ران تریپیه با یک ضربه آزاد تماشایی اختلاف را به دو گل رساند. شوت تماشایی این بازیکن انگلیسی از دیواره دفاعی سیتی عبور کرد و کاری از دست ادرسون ساخته نبود.

اما 6 دقیقه بعد، لحظه شروع کامبک سه‌دقیقه‌ای منچسترسیتی بود. درحالی‌که عقربه‌های ساعت دقیقه 60 را نشان می‌داد منچسترسیتی صاحب کرنر شد. توپ با پاسی کوتاه به دی‌بروینه رسید تا او با سانتری تماشایی توپ را به تیر دوم بفرستد. رودری توپ را به هالند رساند تا او دروازه نیوکسل را باز کند.

نیوکاسل و منچسترسیتی

در دقیقه 62 نوبت به برناردو سیلوا رسید تا گلی حساس برای تیمش به ثمر برساند و نتیجه را مساوی کند. دی‌بروینه با یک سانتر عمقی دفاع نیوکسل را به‌هم ریخت و برناردو سیلوا با تنظیم دقیق سرعت حرکت خود پاس دی‌بروینه را کنترل کرد و از فاصله نزدیک توپ را وارد دروازه حریف کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقایق بعدی سیتی حاکم میدان بود و چند فرصت دیگر خلق کرد که به گل تبدیل نشد. در دقیقه 73 داور به کیه‌ران تریپیه کارت قرمز نشان داد تا نیوکسل را نگران کند. وقتی دی‌بروینه در میانه میدان صاحب توپ شد و حرکتش را آغاز کرد تریپیه خود را به او رساند و تکل او باعث شد ستاره بلژیکی سیتی به زمین بیفتد. داور بلافاصله به تریپیه کارت قرمز نشان داد ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR کارت قرمز به کارت زرد تبدیل شد تا گلزن نیوکسل در این بازی در میدان بماند.

نیوکاسل و منچسترسیتی

در دقیقه 78 سیتی فرصت خوب دیگری برای گلزنی داشت. سانتر گوندوگان می‌توانست توسط فیل فودن به گل تبدیل شود ولی او با اختلافی میلی‌متری به توپ نرسید تا با دخالت نیوکسلی‌ها توپ به هالند برسد ولی او از فاصله نزدیک توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

بازی در پایان نود دقیقه با 9 دقیقه وقت‌های تلف‌شده همراه بود ولی در این دقایق اتفاق ویژه‌ای روی دروازه‌ها نیفتاد تا در نهایت دو تیم با تساوی 3-3 به کار خود پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *