بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده اتهامات جدید جواد خیابانی علیه استقلال ؛ مدارک تازه آقای گزارشگر از دربی خبرساز دوباره جنجال آفرید + سند

توضیحات و مدارک و اسناد جدید جواد خیابانی درباره اتهام دوپینگ بازیکنان استقلال در دربی ۱۳۵۴

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷


جواد خیابانی درباره اتهام دوپینگ بازیکنان استقلال در دربی 1354 در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما سی ام مرداد ماه مدارک و اسناد جدیدی را رو کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد خیابانی اخیرا در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه صدا و سیما در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادعایی درباره دربی سال ۵۴ مطرح کرد که جنجال بزرگی به‌دنبال داشت.

او خاطره‌ای از مرحوم همایون بهزادی نقل کرد و مدعی شد بر اساس مستندات، بازیکنان تاج در آن سال دوپینگ کرده بودند و بهزادی با پیگیری‌هایش باعث شده بود از آنها تست گرفته شود اما برخی مسائل همچون اینکه نفرات دوپینگی عضو تیم اعزامی ایران به المپیک بودند باعث شد دوپینگ بازیکنان تاج مثبت اعلام نشود که همايون بهزادی هم در اعتراض به این مساله استعفا می کند.

پس از این صحبت های جواد خیابانی تعدادی از پیشکسوتان استقلال به  انتقاد از این گزارشگر فوتبال پرداختند و مدعی شدند که اتهامات خیابانی سندیت ندارد و جریان اینگونه که او می‌گوید نبوده است.

جواد خیابانی پس از این ماجرا با حضور در برنامه سلام صبح بخیر ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ شبکه سه صدا سیما در جواب این انتقادات اسناد و مدارک جدیدی از آن اتفاق در دربی سال ۵۴ رو کرد که خود جنجال های زیاد جدیدی را به وجود آورده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *