بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ ترکیب استقلال برابر ملوان اعلام شد

اعلام ترکیب 11 نفره استقلال برای دیدار با ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۳
اعلام ترکیب 11 نفره استقلال برای دیدار با ملوان

پس از شکست در هفته نخست برابر سپاهان، حالا بازیکنان استقلال به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته است تا از ابتدا نام محمد محبی را در ترکیب اصلی استقلال قرار دهد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از شکست در هفته نخست برابر سپاهان، حالا بازیکنان استقلال به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید هستند. شاگردان ساپینتو که در روزهای گذشته تمرینات آماده سازی خود را سپری کرده اند، برای کسب سه امتیاز و بازگشت به تهران، حسابی آماده اند.

* با وجود دریافت 2 گل برابر سپاهان، اما سیدحسین حسینی همچنان گزینه اول ساپینتو برای حضور در دروازه است. او که دوران سربازی خود را در ملوان سپری کرده، پس از سالها برابر تیم سابقش قرار می گیرد.

* با وجود بازگشت مرادمند، اما سرمربی پرتغالی ترجیح داده تا یکبار دیگر از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند و او امروز در کنار رافائل سیلوا و عارف غلامی به میدان خواهد رفت.

* با توجه به غیبت زبیر نیک نفس در این مسابقه، ساپینتو ترجیح داده از وجود سعید مهری در ترکیب اصلی بهره گیرد و او در کنار مهدی پور زوج مرکز میدان استقلال را تشکیل خواهند داد.

* جعفر سلمانی در دیدار برابر سپاهان در پست غیرتخصصی به میدان رفت و روز خوبی نداشت. او امروز و به مانند فصل قبل در پست وینگ بک چپ انجام وظیفه خواهد کرد. در سمت مقابل نیز صالح حردانی مشکلی برای بازی ندارد و پس از غیبت در هفته اول، امروز در سمت راست به میدان می رود.

* همه در انتظار اعلام نام وینگرهای استقلال برای این بازی بودند. ساپینتو گزینه های متعددی در اختیار داشت و او برای سمت راست از کوین یامگا و برای سمت چپ از محمد محبی استفاده می کند. این نخستین بازی وینگر بوشهری با لباس استقلال است و همه در انتظار درخشش این بازیکن خواهند بود.

* ساپینتو برای خط حمله نیز یک بار دیگر به سجاد شهباززاده اعتماد کرده است. بازیکن باتجربه ای که در دیدار قبل کم فروغ بود و امروز در صدد جبران این مسئله است.

ترکیب استقلال برابر ملوان:

حسین حسینی – روزبه چشمی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – مهدی مهدی پور – سعید مهری – صالح حردانی – جعفر سلمانی – کوین یامگا – محمد محبی – سجاد شهباززاده

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *