بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلگرمی پیشکسوت استقلال به هواداران در آستانه دیدار برابر ملوان

بهمن طهماسبی: هواداران صبور باشند ؛ استقلال قطعا هفته به هفته بهتر می شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵
استقلال در برابر ملوان

پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار با ملوان صحبت کرد. بهمن طهماسبی به آینده آبی ها امیدوار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار با ملوان صحبت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت باشگاه استقلال گفت:

فکر می کنم استقلال تمرینات آماده سازی خود را دیر شروع کرد و من هم به این موضوع اشاره کرده بودم که با این شرایط احتمال از دست رفتن امتیازات در هفته های ابتدایی زیاد است. به اعتقاد من بزرگترین مشکل استقلال در خط دفاعی این تیم است که ضعف این تیم در کارهای دفاعی مقابل سپاهان کاملا مشخص شد. امیدوارم آقای ساپینتو بتواند این مشکل را برطرف کند.

وی در خصوص اضافه شدن بازیکنانی مانند یزدانی و مرادمند به خط دفاعی استقلال گفت:

یزدانی و مرادمند بازیکنان بسیار خوب و توانمندی هستند اما در نهایت همه چیز بر میگردد به ساختار دفاعی و تیمی استقلال. با اضافه شدن این نفرات قطعا وضعیت بهتر خواهد شد اما فکر میکنم ما بر خلاف فصل گذشته که عملکرد خیلی خوبی در ساختار دفاعی تیم داشتیم در این بخش مشکل داریم و ما می بینیم در گل دومی که مقابل سپاهان دریافت کردیم سپاهان نسبت به استقلال برتری عددی داشت.

پیشکسوت استقلال همچنین در خصوص اضافه شدن بازیکنانی مانند محبی و قایدی گفت:

قطعا روند هجومی استقلال با حضور بازیکنانی مانند محبی و قایدی بهتر می شود اما آقای ساپینتو باید قبل از هر چیزی مراقب باشد که گل نخورد چرا که تیم او به خوبی توانایی گل زدن را دارد. استقلال فرهاد مجیدی هم در اولین فصل اینگونه بود که خوب گل میزد و خوب گل میخورد، اما در دوره بعدی ساختار دفاعی تیم خود را درست کرد تا ابتدا گل نخورد و میدانست که تیمش هم حتما به گل می رسد و با همین روش تیمش قهرمانی را بدست آورد. امیدوارم آقای خسرو حیدری که دستیار آقای ساپینتو هستند این موضوع را به گوش ایشان برساند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت:

باید به آقای ساپینتو وقت بدهیم چرا که تیم خیلی خوب و بازیکنان توانمندی داریم. امیدوارم آقای ساپینتو متوجه این موضوع بشود که باید حتما ساختار دفاعی استقلال را تقویت کند. هواداران صبوری کنند که استقلال بدون شک هفته به هفته بهتر می شود و تا زمانی که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند زمان می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *