بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه مجدد پرز به امباپه : پشیمان می شوی

فلورنتینو پرز خطاب به هوادار رئال مادرید : کیلیان امباپه پشیمان می شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳
کیلیان امباپه در پاریس

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، کیلیان امباپه سه ماه پیش به بازیکنی تبدیل شد که بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می‌کند. امباپه با امضای قراردادی سه‌ساله با پاری‌ سن‌ ژرمن، رئال مادرید و هوادارانش را ناامید کرد.

در آخرین دیدار فصل گذشته پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه برابر متز، امباپه در کنار ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه، وارد زمین شد؛ اتفاقی که بیش از هر چیزی باعث خوشحالی هواداران این تیم شد که فکر می‌کردند با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در تابستان پیش‌رو، این آخرین بازی او برای این باشگاه است.

امباپه از سال‌ها قبل بازیکن مورد علاقه رئال مادرید بود. اغراق نیست اگر بگوییم که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، علاقه‌ای وسواسی به او پیدا کرده بود. بسیاری از تصمیمات کلیدی این باشگاه در ماه‌های اخیر تحت الشعاع ماموریت جذب امباپه اتخاذ شد.

پرز پس از ناکامی در جذب امباپه در برنامه ال‌چیرینگیتو حاضر شد و در مورد دلایل ناکامی در جذب امباپه صحبت کرد. او اصرار داشت که امباپه دیگر آن بازیکنی نبود که می‌شناخت و در نهایت زیر بار فشارهای سیاستمداران فرانسوی و پیشنهاد اقتصادی بسیار بالای پی‌اس‌جی تسلیم شد.

امروز ویدیویی از پرز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حواشی زیادی داشت. پرز پس از بازی رئال مادرید و آلمریا در هفته نخست لالیگا و در پاسخ به سوال یکی از هواداران رئال در مورد ناکامی در جذب امباپه گفت:

او پشیمان خواهد شد.

پرز یک ماه پیش هم پاسخی مشابه به یک هوادار رئال داده بود.

پرز پس از سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت و در پاسخ به درخواست یکی از هواداران برای جذب رونالدو نیز به شوخی گفته بود:

رونالدو؟ او 38 سال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *